Nowy punkt widzenia
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Zobacz również
– W Opus B sprawiamy, że marki nabierają ostrości i stają się wyraziste dla odbiorców. Nasza komunikacja przywraca widoczność tym markom, które ją zatraciły, a także wspiera te, które dopiero muszą stać się widoczne. Jak? Opierając się na prostych ideach, przedstawianych we właściwym kontekście i egzekwowanych z żelazną dyscypliną – mówi Witek Libera, strategy director w Opus B.
Nowe logo i nowa identyfikacja
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wraz z wprowadzeniem nowego pozycjonowania Opus B stawia na nowe logo i nowoczesną minimalistyczną identyfikację. Nie tylko klienci muszą być widoczni, agencje także.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nowa identyfikacja agencji odzwierciedla indywidualne podejście do naszej pracy i projektów, które tworzymy dla naszych klientów. Najbardziej zauważalnym elementem jest z pewnością nowe logo. Pomimo iż w całości złożone z liter, nie powstało w oparciu o żaden dostępny font. Każdy znak został przez nas skonstruowany od nowa. Dzięki temu jest bardzo zauważalny. Istotną częścią nowej identyfikacji jest również zestaw ikon. Wzbogacają system, dodają mu emocji i w czytelny sposób osadzają go w świecie internetu, poprzez nawiązanie do emotikonów. Projekt jest na tyle elastyczny i uniwersalny, że doskonale odnajduje się w połączeniu z innymi stylistykami, które tak szybko zmieniają się we współczesnym świecie – mówi Piotr Olszewski, genareal creative director w Opus B
Nowe podejście
Opus B stawia na kompetencje i rozwój.
– Nie trwamy cały czas w raz przyjętym sposobie pracy. Cyklicznie odświeżamy nasze podejście do komunikacji marketingowej. Weryfikujemy co jest efektywne. Zmieniamy siebie i to jaki się prezentujemy. Lubimy trudne wyzwania marketingowe i zdecydowane działania. Wierzymy w otwartą dyskusję dlatego zawsze zabieramy głos – mówi Joanna Kozłowska, managing director w Opus B