Oranżada Hellena szuka muzycznych talentów

Na antenę Telewizji Polsat powraca największe muzyczne widowisko – Must Be The Music. Przed nami już jedenasta edycja tego programu. Sponsorem show jest producent kultowej Oranżady Hellena.
O autorze
1 min czytania 2016-03-02

Tylko muzyka

Każda z poprzednich dziesięciu show przyciągała przez ekrany telewizorów miliony widzów. Sukces programu tkwi w utalentowanych uczestnikach, mogących prezentować własną twórczość, a także              w charyzmatycznym jury i prowadzących, którzy zjednali sobie sympatię fanów MBTM. Czerwona Oranżada Hellena w puszce dołącza w tym sezonie do programu w roli sponsora. Impulsowy format zapewnia szybkie orzeźwienie wszystkim spragnionym uczestnikom, którzy podczas występów zmagają się z ogromnymi emocjami.

Pasjonująca droga do sukcesu

W jedenastej edycji show – tradycyjnie już – można spodziewać się wielkich uniesień, śmiechu i wzruszeń. Wszyscy fani z niecierpliwością oczekują nie tylko na muzyczne występy, lecz także na… opinie nowego jurora. W tegorocznej edycji show, w gronie jurorów – obok Kory, Elżbiety Zapendowskiej i Adama Sztaby, zobaczymy Tymona Tymańskiego – kontrowersyjnego muzyka i performera.

Surowe opinie jury idealnie zrównoważy sponsor programu. Czerwona Oranżada Hellena puszce wprowadza relaksujący, rozrywkowy klimat, a musujące bąbelki radośnie odprężają – tego nie odmówi sobie żaden uczestnik programu. W tym sezonie marka silnie zaznacza swój imprezowy charakter i unikalność. Indywidualizm podkreśla szukając muzycznych talentów w całej Polsce.

Doskonała zabawa i jedyne w swoim rodzaju muzyczne talenty, które orzeźwią muzyczną scenę – tego nie zabraknie w nowej edycji Must Be The Music.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy odcinek XI edycji Must Be The Music już 6 marca o godz. 20.05 na antenie telewizji Polsat. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing