Tylko muzyka
Każda z poprzednich dziesięciu show przyciągała przez ekrany telewizorów miliony widzów. Sukces programu tkwi w utalentowanych uczestnikach, mogących prezentować własną twórczość, a także w charyzmatycznym jury i prowadzących, którzy zjednali sobie sympatię fanów MBTM. Czerwona Oranżada Hellena w puszce dołącza w tym sezonie do programu w roli sponsora. Impulsowy format zapewnia szybkie orzeźwienie wszystkim spragnionym uczestnikom, którzy podczas występów zmagają się z ogromnymi emocjami.
Pasjonująca droga do sukcesu
W jedenastej edycji show – tradycyjnie już – można spodziewać się wielkich uniesień, śmiechu i wzruszeń. Wszyscy fani z niecierpliwością oczekują nie tylko na muzyczne występy, lecz także na… opinie nowego jurora. W tegorocznej edycji show, w gronie jurorów – obok Kory, Elżbiety Zapendowskiej i Adama Sztaby, zobaczymy Tymona Tymańskiego – kontrowersyjnego muzyka i performera.
Zobacz również
Surowe opinie jury idealnie zrównoważy sponsor programu. Czerwona Oranżada Hellena puszce wprowadza relaksujący, rozrywkowy klimat, a musujące bąbelki radośnie odprężają – tego nie odmówi sobie żaden uczestnik programu. W tym sezonie marka silnie zaznacza swój imprezowy charakter i unikalność. Indywidualizm podkreśla szukając muzycznych talentów w całej Polsce.
Doskonała zabawa i jedyne w swoim rodzaju muzyczne talenty, które orzeźwią muzyczną scenę – tego nie zabraknie w nowej edycji Must Be The Music.
Pierwszy odcinek XI edycji Must Be The Music już 6 marca o godz. 20.05 na antenie telewizji Polsat.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing