Marka Orbit (należąca do Mars Wrigley Confectionery) wchodzi do świata e-sportu, rozpoczynając współpracę z czołowymi polskimi drużynami: AGO Esports, Illuminar Gaming oraz Devils.one.
Brand będzie towarzyszył profesjonalistom z tych drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek, stając się w nieinwazyjny sposób częścią polskiej społeczności e-sportowej.
Zobacz również
– Wiemy, jak ważne jest, by promować zdrowe nawyki wśród młodych ludzi. Od lat staramy się być obecni wszędzie tam, gdzie oni są, by jak najskuteczniej docierać z informacją oraz edukacją na temat podstawowych zasad dbania o zdrowy i piękny uśmiech, dzięki czystym i zdrowym zębom. Dlatego chcemy być obecni z bez cukrową gumą do żucia Orbit także w świecie e-sportu; to właśnie tam dziś spotyka się młodzież, ta licealna i nieco starsza. E-sport to stosunkowo nowa, ale bardzo ekscytująca i szybko rozwijająca się dziedzina rozrywki, zyskująca miliony fanów na całym świecie, także w Polsce. Sport elektroniczny to realni bohaterowie, zawodnicy i drużyny, to zaangażowana społeczność fanów i głośny doping, to w końcu ligi, turnieje e-sportowe i medale. Najlepsze drużyny e-sportowe stawiają na promocję zbilansowanego podejścia do korzystania z tego co oferuje e-sport, łącząc wysoki poziom gry oraz satysfakcję z osiąganych wyników z profilaktyką i promocją sprawności fizycznej, psychicznej czy społecznej oraz zbilansowanej diety – komentuje Wojciech Matecki, strategic demand director, Mars Wrigley Confectionery.
Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]