Czy każda kampania reklamowa musi być do siebie podobna i opierać się na reklamach telewizyjnych oraz billboardach? Oreo udowadnia, że nie i proponuje reklamę jakby z przypadku. A to wszystko w sklepowych alejkach.
Ile razy podczas zakupów zdarzyło ci się w ostatniej chwili zmienić zdanie co do kupowanych produktów? Najczęstszy scenariusz: niechciane owoce czy chemia lądują wtedy na zupełnie przypadkowej półce w sklepie i tam już zostają. A na ich miejsce do koszyka wpada coś zupełnie nowego. Dokładnie te zachowania konsumentów postanowiło wykorzystać Oreo, które w nowej kampanii prezentuje wnętrza sklepów.
Wymowny tytuł akcji „A Decision Was Made Here” nawiązuje do raptownych zmian decyzji podczas zakupów. Bez względu na okoliczności, pierwsze skrzypce w każdej z tych sytuacji grają ciastka Oreo, według pomysłodawców działania często znacznie lepsze niż tradycyjny bukiet kwiatów czy inny prezent.







Kampania obejmuje billboardy i klip wideo, prezentujące sklepowe półki pełne opakowań Oreo, pomiędzy którymi widać m.in. banany, bukiet róż czy gumową kaczuszkę. Wymowa? Nieważne, co zostanie zastąpione przez Oreo – efekt zawsze będzie doskonały.
Zdjęcia: Creapills