Oreo reklamuje produkty „w przypadkowy” sposób: niecodzienna kampania na sklepowych półkach

Oreo reklamuje produkty „w przypadkowy” sposób: niecodzienna kampania na sklepowych półkach
„A Decision Was Made Here” to kampania, która jest czymś więcej niż zwykłym DOOH. Oreo wykorzystuje częste zachowania kupujących, aby pokazać, że ich ciastka to dobry wybór bez względu na okoliczności.
O autorze
1 min czytania 2025-06-23

Czy każda kampania reklamowa musi być do siebie podobna i opierać się na reklamach telewizyjnych oraz billboardach? Oreo udowadnia, że nie i proponuje reklamę jakby z przypadku. A to wszystko w sklepowych alejkach.

Ile razy podczas zakupów zdarzyło ci się w ostatniej chwili zmienić zdanie co do kupowanych produktów? Najczęstszy scenariusz: niechciane owoce czy chemia lądują wtedy na zupełnie przypadkowej półce w sklepie i tam już zostają. A na ich miejsce do koszyka wpada coś zupełnie nowego. Dokładnie te zachowania konsumentów postanowiło wykorzystać Oreo, które w nowej kampanii prezentuje wnętrza sklepów.

Wymowny tytuł akcji „A Decision Was Made Here” nawiązuje do raptownych zmian decyzji podczas zakupów. Bez względu na okoliczności, pierwsze skrzypce w każdej z tych sytuacji grają ciastka Oreo, według pomysłodawców działania często znacznie lepsze niż tradycyjny bukiet kwiatów czy inny prezent.

Kampania obejmuje billboardy i klip wideo, prezentujące sklepowe półki pełne opakowań Oreo, pomiędzy którymi widać m.in. banany, bukiet róż czy gumową kaczuszkę. Wymowa? Nieważne, co zostanie zastąpione przez Oreo – efekt zawsze będzie doskonały.

Zdjęcia: Creapills

PS Name This Oreo: stwórz własną nazwę dla ciastka w akcji łączącej technologię z kreatywnością