Orifarm wystartował z akcją „Z miłości do Mamy”

Trwa kolejna wspólna kampania digitalowa marki Vita Buerlecithin oraz Ancymonów. Akcja „Z miłości do Mamy” przypomina o Dniu Matki i relacjach rodzinnych. Na odbiorców kampanii czeka kreator życzeń, poradnik do pobrania oraz kolorowanki gotowe do druku.
O autorze
1 min czytania 2023-05-31

Orifarm to młoda firma farmaceutyczna w Polsce, jednak ze znanymi i długo obecnymi na rynku markami. To także największy dostawca leków z importu równoległego w krajach skandynawskich oraz prężnie rozwijający się dostawca leków generycznych w Europie.

Agencja Ancymony przygotowała kampanię „Z miłości do Mamy”, której sercem jest możliwość spersonalizowania życzeń z okazji Dnia Matki, pobranie kolorowanek i eksperckiego poradnika na temat szeroko pojętych relacji. Marka Vita Buerlecithin zaprasza do złożenia życzeń Mamom przez specjalnie przygotowaną aplikację.

– To już druga edycja kampanii skierowanej do osób, które poszukują prezentu na Dzień Matki. Naszym celem jest emocjonalny wydźwięk komunikatów, które skupiają się wokół kluczowych wartości marki. W tym roku dodatkowo rozbudowaliśmy content hub kampanii o kolejne treści dla odbiorców. Dzięki temu mogliśmy dokładnie spersonalizować kampanię do poszczególnych grup celowych – komentuje Paweł Jóźwik, business unit manager & strategy group head w agencji Ancymony.

Ancymony odpowiadają za koncepcję, strategię, realizację, dobór i zakup mediów, obsługę kampanii reklamowych, projekt strony internetowej oraz aplikacji, content marketing, a także zaprojektowanie działań B2C i B2B. Kampania marki obecna jest w digitalu, mediach społecznościowych, na portalach takich jak Onet, Wirtualna Polska oraz specjalistycznych portalach o zdrowiu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj