TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OS3 z nowym logo i identyfikacją

Agencja strategiczno-kreatywna OS3 zmieniła logo i wprowadziła nową identyfikację wizualną opartą na haśle „WIDZIMY WIĘCEJ GŁĘBIEJ OSTRZEJ”. Ponadto w nowej odsłonie wystartowała z serwisem dostępnym na www.os3.pl. Niezmiennie na czele agencji stoją Marcin Maj–CEO i Paweł Jędrak – Managing Director.
O autorze
1 min czytania 2015-03-09

Zmiany w OS3 po 19 latach nie oznaczają nowego początku agencji. To symboliczne zwieńczenie działań i konsekwentnie realizowanej – szczególnie w minionych 2 latach – nowej strategii. Ostatnie projekty są potwierdzeniem wciąż rozwijanych kompetencji – agencja oferuje nie tylko digitalowe rozwiązania, ale również przygotowuje kompleksowe działania prowadzone we wszystkich kanałach komunikacji, w tym projekty BTL, eventy i mobile.

Podstawą działań OS3 jest dogłębna analiza potrzeb Klienta i tworzenie strategii komunikacji spójnej ze strategią marki. Punktem wyjścia jest zawsze identyfikacja insightów, a odpowiedzią na nie adekwatne koncepcje kreatywne. Dzięki temu rozwiązania są twórcze i efektywne. Agencja stawia na zaangażowanie i partnerskie relacje – zapewnia najwyższej jakości rozwiązania, tworząc interdyscyplinarne teamy, których częścią zawsze jest Klient.

– Nowe pozycjonowanie OS3 to naturalny wynik procesu zmian – komentuje Paweł Jędrak, Managing Director OS3. – Dzięki wciąż rozbudowywanym zespołom i zatrudnianym specjalistom z doświadczeniem ATL-owym, BTL-owym czy shopperowym realizujemy projekty mocno wykraczające poza digital. Przygotowujemy i wdrażamy strategie bez względu na kanał komunikacji. Potwierdzeniem są wciąż rozszerzane usługi dla obecnych Klientów oraz trwające rozmowy z nowymi – dodaje.

– Dziś, jeszcze bardziej niż wczoraj o sukcesie decydują coraz subtelniejsze detale. Stąd tak dużą wagę przywiązujemy do analityki, tworzenia kompleksowych rozwiązań strategicznych czy kreatywnego projektowania – działań precyzyjnie skorelowanych z celami Klienta – podkreśla Marcin Maj, CEO OS3. – Efekt? Widzimy więcej, głębiej, ostrzej – by oferować naszym Klientom najwyższej jakości doradztwo strategiczne poparte silną kreacją – uzupełnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wraz z wprowadzeniem nowej identyfikacji obejmującej hasło i zintegrowany z nim motyw przewodni zdjęć makro, agencja zaprezentowała swoją nową stronę internetową. Wszystkie zmiany w CI i serwisie przygotował i wdrożył zespół OS3.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się