Zmiany w OS3 po 19 latach nie oznaczają nowego początku agencji. To symboliczne zwieńczenie działań i konsekwentnie realizowanej – szczególnie w minionych 2 latach – nowej strategii. Ostatnie projekty są potwierdzeniem wciąż rozwijanych kompetencji – agencja oferuje nie tylko digitalowe rozwiązania, ale również przygotowuje kompleksowe działania prowadzone we wszystkich kanałach komunikacji, w tym projekty BTL, eventy i mobile.
Podstawą działań OS3 jest dogłębna analiza potrzeb Klienta i tworzenie strategii komunikacji spójnej ze strategią marki. Punktem wyjścia jest zawsze identyfikacja insightów, a odpowiedzią na nie adekwatne koncepcje kreatywne. Dzięki temu rozwiązania są twórcze i efektywne. Agencja stawia na zaangażowanie i partnerskie relacje – zapewnia najwyższej jakości rozwiązania, tworząc interdyscyplinarne teamy, których częścią zawsze jest Klient.
Zobacz również
– Nowe pozycjonowanie OS3 to naturalny wynik procesu zmian – komentuje Paweł Jędrak, Managing Director OS3. – Dzięki wciąż rozbudowywanym zespołom i zatrudnianym specjalistom z doświadczeniem ATL-owym, BTL-owym czy shopperowym realizujemy projekty mocno wykraczające poza digital. Przygotowujemy i wdrażamy strategie bez względu na kanał komunikacji. Potwierdzeniem są wciąż rozszerzane usługi dla obecnych Klientów oraz trwające rozmowy z nowymi – dodaje.
– Dziś, jeszcze bardziej niż wczoraj o sukcesie decydują coraz subtelniejsze detale. Stąd tak dużą wagę przywiązujemy do analityki, tworzenia kompleksowych rozwiązań strategicznych czy kreatywnego projektowania – działań precyzyjnie skorelowanych z celami Klienta – podkreśla Marcin Maj, CEO OS3. – Efekt? Widzimy więcej, głębiej, ostrzej – by oferować naszym Klientom najwyższej jakości doradztwo strategiczne poparte silną kreacją – uzupełnia.
Wraz z wprowadzeniem nowej identyfikacji obejmującej hasło i zintegrowany z nim motyw przewodni zdjęć makro, agencja zaprezentowała swoją nową stronę internetową. Wszystkie zmiany w CI i serwisie przygotował i wdrożył zespół OS3.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing