Zdarzają się jednak wyjątki, które z optymizmem pozwalają patrzeć w przyszłość branży budowlanej. I temu właśnie zagadnieniu chcieliśmy poświęcić nieco więcej uwagi.
Osiedle Fi to inwestycja grupy Megapolis, dewelopera który jako jeden z nielicznych odważył się zmienić coś w zastanym świecie nieruchomości. Pierwsza z agencji reklamowych odpowiedzialnych za komunikację, nie spełniła pokładanych w niej nadziei. Po rozpisaniu nowego konkursu inwestor trafił pod skrzydła krakowskiej agencji Beloud (Brilliant Group).
Zobacz również
Najnowsza kampania „Otaczaj się ludźmi – którzy cieszą się życiem” jest najlepszym przykładem przełamania bariery w nowoczesnym podejściu do komunikacji i promocji nieruchomości. Dlaczego?
- podkreśla największą zaletę osiedla – jego mieszkańców
- stawia na dynamiczną formę przekazu – film
- kampania przedstawia Osiedle, ale nie jest ono priorytetem- uwaga skupia się na relacjach międzyludzkich, aktywnościach i emocjach między sąsiadami.
Ponadto, deweloper wraz z pomocą Agencji przygotował innowacyjną, niebanalną a zarazem prostą i intuicyjną stronę internetową na której znajduje się opisywany spot. Wyróżnia się ona na tle innych stron konkurencji w tym segmencie. Potwierdza to również ostatni ogólnopolski konkurs na Inwestycję Roku 2015, w którym to Osiedle Fi zajęło pierwsze miejsce przyjmując tym samym tytuł najlepszej nieruchomości w Polsce.
Komunikacja obecnej kampanii odbywa się między innymi przez video In-Stream, BTL, social media, display jak również przez internetowe portale branżowe oraz lokalne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing