Instagram to obecnie jedna z najbardziej popularnych sieci społecznościowych – skupia ona ponad 600 milionów użytkowników z całego świata, w tym wiele liczących się marek. To właśnie zasięg publikowanych treści oraz stale rosnąca liczba korzystających z niej userów czyni z aplikacji atrakcyjne narzędzie marketingowe. Statystyki pokazują, że już niemal połowa amerykańskich firm posiada na Instagramie swoje konta, a pod koniec 2017 roku ich liczba ma się zwiększyć do 70%. Nietrudno zauważyć, że polskie przedsiębiorstwa nie są aż tak aktywne w tym medium, tracąc tym samym uwagę dużej części swoich klientów.
Przyczyn takiej sytuacji specjaliści z OSOM STUDIO dopatrzyli się w pewnej nieznajomości zasad rządzących Instagramem i wynikającym z niej braku koncepcji na prowadzenie komunikacji w tym kanale. Firmy nie mają pewności, jak włączyć Instagrama do swoich strategii marketingowych i jak prowadzić w nim efektywne i wspierające biznes działania. E-book OSOM STUDIO skierowany jest do przedsiębiorców i osób prowadzących profile biznesowe na Instagramie.
Zobacz również
Publikacja agencji zawiera nie tylko powody, które ostatecznie powinny przekonać wątpiących w siłę Instagramu, ale też sprawdzone i poparte przykładami sposoby na prowadzenie konta i zaangażowanie fanów w przekaz brandu. Czytelnikom zaproponowano również aplikacje, służące zarówno tworzeniu atrakcyjnego contentu, jak i wspomagające planowanie i analizowanie działań. W końcowej części e-booka zawarto instrukcję tworzenia reklamy na Instagramie oraz przykłady dobrze prowadzonych profili, które przedsiębiorcy mogą obrać za swój drogowskaz w tym kanale.
Lektura e-booka poszerzy wiedzę na temat wykorzystania Instagrama jako elementu strategii marketingowej i przekona do aplikacji przedsiębiorców, którzy obawiają się, że środki zainwestowane w prowadzenie tam profilu, mogą się okazać nietrafioną lokatą kapitału. “Instagram dla biznesu.
Kompleksowy przewodnik” można pobrać tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing