Organizatorzy zapraszają do udziału stacjonarnego – w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie lub z dowolnego miejsca na świecie – w ofercie są również bilety online.
W programie m.in. keynote speakers:
Zobacz również
-
Dr Maciej Kawecki: Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022.
-
Tadeusz Chełkowski: Patronite – ludzie, którzy mają coś do powiedzenia.
-
Anastasiya Baydachenko: IAB Ukraine: The war in Ukraine and digital industry: impact, challenges and opportunities.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
Witold Szabłowski: Reportaż w świecie cyfrowym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.
W programie m.in.:
-
Twój ulubiony sklep na „A”? Jak naprawdę wygląda zderzenie Amazona i Allegro w Polsce?,
Łukasz Sztuczyński, GroupM i Ludmiła Lib, Mindshare -
Internauta w czasach zarazy. Jak pandemia zmieniła zachowania polskich internautów.
Aleksandra Załęska, Gemius i Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu
-
Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI.
Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith -
IS FIFTY THE NEW THIRTY? O życiu po 50. oczami Polek i marketerów.
Agata Groszek, Havas Media Group Poland -
Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
Paweł Lewandowski, MediaCom i Dobromir Ciaś, ABTShield -
Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.
Michał Protasiuk, Google i Michał Zajdel, Kantar -
Digital marketing odpowiedzialny społecznie – czy technologia może nam pomóc?
Dominik Ryżko, Politechnika Warszawska
… i wiele innych. Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów.
Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: forumiab.pl/agenda
Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: forumiab.pl/bilety
Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety online.
W ramach wejściówki stacjonarnej uczestnicy otrzymują:
- 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
- Dzień 1 – Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
- Dzień 2 i 3 – prezentacje w blokach tematycznych
- Stała przerwa kawowa oraz lunch – każdego dnia
- Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
- After Party (8 czerwca)
W ramach wejściówki online uczestnicy otrzymują:
- 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
- Dzień 1 – Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
- Dzień 2 i 3 – prezentacje w blokach tematycznych
- Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka – industry director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski – managing partner, digital & content, Wavemaker.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.
Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie forumiab.pl.
Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory, INIS (Digitree Group), mediaPPG, Polsat Media, TikTok.
Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube, Teads, OpenMOBI, RTB House, DoubleVerify, Proxi.cloud.
Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, Rada Reklamy.
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ.
Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, gazeta.pl, gazetaprawna.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, onet.pl, Puls Biznesu, Wirtualna Polska.
Sponsor After Party: Blix.