– Cieszę się, że mamy w naszych szeregach Jacka Kulczyckiego i OTO Film. Jacek to doświadczony biznesmen, który zna naszą branżę od podszewki. Współtworzył ją. Jego decyzja o przystąpieniu do SPR, to dla mnie znak dojrzałości zarówno tej biznesowej jak i ludzkiej. To również sygnał dla branży, że można i trzeba inwestować w naszą wspólną przyszłość. Wraz z Jackiem pojawiła się u nas Monika Wagner – head of production OTO. Wiem, że będzie nas wszystkich zarażać swoją energią, entuzjazmem i siłą przebicia. To ważne, żeby w SPRze było coraz więcej sprawczych, silnych i świadomych menadżerek – powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR.
Dom produkcyjny Oto Film przez ponad 30 lat obecności na rynku zrealizował niemal 3 tysiące produkcji reklamowych dla czołowych marek w Polsce, takich jak: Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald’s, P4, NC+, Coca-Cola czy Ferrero. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów, m.in. Marken Film, Casta Diva Pictures i Great Guns. Większościowe udziały w OTO Film posiada Jacek Kulczycki.
Zobacz również
– Polska branża reklamowa potrzebuje silnej organizacji zrzeszającej producentów. To bez wątpienia. Cieszę się, że etap kompletowania stowarzyszenia powoli się kończy. Teraz przyjdzie czas najtrudniejszy – walki z naszymi wewnętrznymi i zewnętrznymi problemami. A tych jest sporo. OTO Film dołączając do SPR-u deklaruje, że aktywnie wesprze działania tej jakże potrzebnej organizacji – powiedział Jacek Kulczycki, founder / CEO OTO Film.
Od 2023 roku zespołem produkcyjnym OTO kieruje Monika Wagner. Odpowiada w firmie za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji.
– Obserwując zmiany zachodzące na Polskim rynku w ostatnim czasie z perspektywy 15 lat pracy w branży widzę, że potrzeba silnej organizacji jest odczuwalna jak nigdy dotąd. Wierzę, że zjednoczenie producentów może być wartością i siłą dającą przeciwwagę w regulacji naszego rynku. Cieszę się, że będę mogła wesprzeć działania SPR-u z ramienia OTO Film – powiedziała Monika Wagner, head of production OTO Film.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to obecnie najliczniejsza organizacja w Polsce, której celem jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, KIPA Związek Zawodowy Filmowców i CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing