„Otwórz się na zmianę” – Porta i blogerzy „oswajają” remont

Nie taki remont straszny, jak go malują – przekonuje największy polski producent drzwi Porta KMI Poland. Wspólnie z blogerami marka przygotowała poradnik remontowy, który ma przybliżyć i „oswoić” ten temat. Projekt jest kontynuacją kampanii marketingowej „Otwórz się na możliwości”.
O autorze
1 min czytania 2015-11-27

Poradnik „Otwórz się na zmianę” został pomyślany jako 10-częściowa publikacja, która będzie drogowskazem dla wszystkich planujących mniejsze lub większe remonty własnego „M”. Do współpracy przy tworzeniu poradnika zaproszono czołówkę polskiej blogosfery, m.in. Żudit i Mum and the city. Blogerzy podzielili się swoimi doświadczeniami, jak uniknąć wielu remontowych pułapek, i przemyśleniami, jak stworzyć swoje wymarzone miejsce. Część artykułów przygotowują także eksperci Porta, którzy opowiedzą czytelnikom, jakie błędy najczęściej popełniane są przy wyborze drzwi.

– Dla wielu osób remont to jedna z najbardziej stresujących sytuacji w życiu – mówi Renata Szymańska, Specjalista ds. Promocji w Porta KMI Poland. – Zamierzamy zmienić to przekonanie i przedstawić remont jako okazję do tego, by wyrazić siebie poprzez wnętrze, dać upust swojej kreatywności, rozpocząć nowy rozdział w życiu. Wskazuje na to tytuł naszej publikacji i dobór autorów.

Wpisy, prezentujące różne aspekty i etapy remontu, są publikowane na blogach w regularnych odstępach. Po zamknięciu cyklu wszystkie teksty zostaną zebrane w formie poradnika pt. „Otwórz się na zmianę”, który będzie dystrybuowany m.in. w sieci sprzedaży Porta. Czytelnicy znajdą w nim wiele przydatnych informacji, a przy tym sporą dawkę dobrej zabawy i przyjemnej lektury.

– Jeśli ktoś szuka bardzo praktycznych wskazówek dotyczących remontu, oczywiście znajdzie je w poradniku. Ja natomiast chciałam pokazać nieco inne podejście do tematu – osobiste, może niezbyt poważne, ale na pewno bardzo rodzinne –– mówi blogerka Żudit. – Remont to nie tylko koszty i nerwy, ale także ciekawe historie i zabawne anegdoty – cieszę się, że będę miała okazję się tym podzielić.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poradnik remontowy wpisuje się w rozpoczętą wiosną kampanię Porta KMI Poland „Otwórz się na możliwości”, która stawia na emocjonalność przekazu i nawiązanie bliskiej relacji marki z klientem.

Do tej pory w ramach cyklu ukazały się wpisy na blogach:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się