Na całym świecie stopniowo znoszone są blokady, a ludzie wracają do przestrzeni miejskiej. Powtórne otwarcie jest momentem wielkie szansy dla ludzkości na stworzenie nowej, lepszej rzeczywistości wykorzystującej świeżo zbudowane poczucie wspólnoty. Aby wzmocnić ten trend, organizacja „World Out of Home Organization” [WOO] zrzeszająca największe firmy z sektora reklamy zewnętrznej wspólnie z agencją New Commercial Arts stworzyła kampanię #OurSecondChance.
Osią kampanii są hasła ukazujące wartości, jakie udało się ludzkości zbudować w trakcie bezprecedensowego „zamknięcia” wywołanego koronawirusem, skupione wokół hasła #OurSecondChance.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W kampanii bierze udział rekordowa liczba firm z sektora OOH, które bezkosztowo przekazały swoje powierzchnie reklamowe. W akcji biorą udział firmy z 6 kontynentów – Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Afryki, Azji, Australii i Oceanii. Wśród firm warto wymienić Clear Channel, Ocean Outdoor, Ströer, OUTFRONT, oOh! Mediaa także nowych członków organizacji Phoenix Metropolitan (Chiny) i LIVE BOARD (Japonia).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Łączna wartość mediowa przekazanej powierzchni reklamowej przekracza 25 milionów dolarów. W kampanii bierze udział kilkaset tysięcy ekranów digital OOH.
W Polsce kampania realizowana jest na ponad 20 tysiącach ekranach digital OOH firmy Screen Network. Ekrany biorące udział w kampanii zlokalizowane są centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych.