Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja content marketingu Goldbach Interactive (Polska).
Aby wziąć udział w konkursie „Owocowa Poczta Jogurtowa”, należy polubić fanpage „Nieidealna” na Facebooku oraz wymyślić kreatywne wyjście z opisanej w aplikacji konkursowej niecodziennej sytuacji, w której znaleźć się może każda kobieta. Codziennie trzy najciekawsze rozwiązania zagadki zostaną nagrodzone paczką prezentów od firmy Bakoma. Dodatkowo, w każdym z sześciu miast, w których będzie realizowany konkurs, wybrana zostanie jedna, najlepsza odpowiedź. Jej autorka otrzyma nagrodę tygodnia, czyli zegarek marki Fossil.
Zobacz również
– Celem konkursu jest wzmocnienie wizerunku jogurtu Bakoma Premium Gold, jako produktu przeznaczonego dla osób dynamicznych, prowadzących aktywny tryb życia, które bez problemu potrafią znaleźć wyjście z każdej sytuacji. W ten sposób postrzegamy kobiety z naszej grupy docelowej – mówi Magda Wilk, Project Manager w Goldbach Interactive.
Konkurs trwa od 15 września do 24 października. Co tydzień szansę na nagrody mają mieszkanki innego miasta: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta i Łodzi.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na fanpage’u „Nieidealna”, który promuje jogurt Bakoma Premium Gold poprzez unikalny i wysokiej jakości lifestylowy content.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing