PAGEN z UNICEF pomaga dzieciom, których kraj przestał być domem

PAGEN z UNICEF pomaga dzieciom, których kraj przestał być domem
Firma PAGEN wspiera dzieci poprzez program „Przyjaciel UNICEF”. Firma przedłużyła partnerstwo na kolejny rok i przekazała środki, które UNICEF Polska przeznaczy na pomoc najmłodszym, cierpiącym z powodu kryzysów humanitarnych związanych między innymi z konfliktami zbrojnymi.
O autorze
1 min czytania 2024-03-13

W ubiegłym roku konflikty zbrojne, klęski żywiołowe, epidemie chorób i brak bezpieczeństwa żywnościowego stawiały dzieci w krytycznym położeniu. W wielu przypadkach te zagrożenia nakładały się na siebie i wzajemnie potęgowały. Najmłodsi wciąż potrzebują naszego wsparcia, dlatego UNICEF niesie im pomoc w kompleksowy, systemowy sposób – ratując ich życie, zdrowie oraz przyszłość. Nie byłoby to możliwe bez wsparcia partnerów oraz darczyńców, w tym firmy PAGEN, która przedłużyła swój udział w programie „Przyjaciel UNICEF” na kolejny rok.

– Od Strefy Gazy po Ukrainę, od Haiti po Sudan, dla milionów dzieci ich kraje przestały być domem. Decydując się na kontynuację współpracy z UNICEF Polska, wierzymy, że wspólnie możemy budować bezpieczny świat dla przyszłych pokoleń, niosąc pomoc najbardziej potrzebującym. W duchu przyjaźni propagujemy pokój, empatię i wzajemny szacunek mając świadomość, że właśnie tych wartości szczególnie brakuje w wielu miejscach na świecie – powiedziała Katarzyna Chamioło, prokurent PAGEN Sp. z o.o., koordynująca projekty CSR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy świata biznesu z trzecim sektorem. „Przyjaciel UNICEF” to jeden z programów dla przedsiębiorstw, które chcą aktywnie pomagać dzieciom i włączać do swych strategii biznesowych konkretne działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpraca z UNICEF Polska to kompleksowe wsparcie najmłodszych w osiąganiu przez nich pełnego potencjału w drodze ku lepszej przyszłości.

Zdjęcia: materiały prasowe UNICEF

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się