„Pakiet PiG” – pierwsza w historii PGNiG kampania reklamowa

W październiku pojawił się pierwszy telewizyjny spot reklamowy informujący o pakiecie PiG (Prąd i Gaz). Celem kampanii jest zachęcenie klientów do skorzystania z nowej oferty od PGNiG i zakupu nie tylko gazu, ale również prądu.
O autorze
1 min czytania 2016-10-19

Świnka – skarbonka to znany symbol oszczędzania, a przypadku oferty PGNiG to również symbol Pakietu Prąd (kontakt zamiast ryjka) i Gaz (skrzydełko).  

  

„Świnka jest symbolem naszej nowej oferty. Szerokie dotarcie zapewni nam rozpoznawalność kampanii – naszym celem jest skuteczność w odwoływaniu się do reklam podczas sprzedażowych rozmów z klientami.” – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.  

„Wyniki przeprowadzonych przez nas badań wskazują na bardzo wysokie oraz pozytywne zaangażowanie emocjonalne widzów oglądających reklamę.  Jesteśmy wśród 6 procent najlepiej ocenianych reklam z sektora usług” – powiedział Wiktor Urban, Kierownik działu Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny – „Wśród badanych reklam najwięcej osób zapamiętało właśnie nasz spot.” – dodał. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PGNiG planuje jednocześnie docierać do swoich klientów dzięki materiałom informacyjnym, reklamie w internecie, prasie i na billboardach. Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing