Pałac Elizejski otwiera sklep internetowy, by zebrać środki na renowację

Pałac Elizejski otwiera sklep internetowy, by zebrać środki na renowację
Torba z napisem „Première Dame” za 19 euro, kubek z portretem Emmanuela Macrona za 24,90 euro, zegarek z niebiesko-biało-czerwoną bransoletą za 169 euro – od 14 września pamiątki związane z Pałacem Elizejskim i Republiką Francuską można kupować online. Środki zostaną przeznaczone na odnowę Pałacu.
O autorze
1 min czytania 2018-09-16

żródło: boutique.elysee.fr

14 września, podczas obchodów Europejskich Dni Dziedzictwa został uruchomiony oficjalny sklep internetowy Pałacu Elizejskiego, w którym można kupować gadżety i pamiątki związane z Republiką Francuską, Prezydentem Francji i jego główną rezydencją. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na utrzymanie i renowację 300-letniego Pałacu.

Trójkolorowe długopisy, torby na zakupy z napisem „Première Dame” i „Président”, monety i szklanki – oficjalna oferta Pałacu Elizejskiego została stworzona we współpracy z francuskimi firmami. Wszystkie produkty powstały we Francji, co zostało wyraźnie zaznaczone w ich opisach. W sklepie można kupić m.in. zaprojektowane przez Atelier Paulin złote bransoletki ze słowami „wolność”, „równość” i „braterstwo” oraz wyprodukowany przez markę Lip zegarek z trójkolorową bransoletą, który – jak podkreśla Le Figaro – prezydent Emmanuel Macron z dumą pokazywał przez 2 tygodnie przed uruchomieniem sklepu internetowego.

Z okazji Europejskich Dni Dziedzictwa i uruchomienia e-sklepu specjalne niebieskie, białe i czerwone makaroniki przygotował słynny cukiernik, Pierre Hermé. Dostępne są one w ofercie tymczasowo. Według Le Figaro organizacja Élysée planuje nawiązywanie podobnych partnerstw i tworzenie limitowanych kolekcji przy okazji najważniejszych wydarzeń krajowych i świąt, takich jak Boże Narodzenie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Od połowy czerwca można robić zakupy w sklepie internetowym Agencji Mienia Wojskowego. Wartość złożonych do połowy sierpnia zamówień w e-sklepie AMW wyniosła już prawie 207 tys. zł. Środki pochodzące ze sprzedaży internetowej przekazywane są na modernizację techniczną polskiej armii. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się