Setki tysięcy osób dorosłych tworzy konta, na których podszywa się pod dzieci. Jest ich tak wiele, że giną one w gąszczu wszystkich profili w social mediach. Według raportów istnieje ponad 80 milionów fałszywych profili na portalach społecznościowych.
Lizaki, cukierki, czekolada i balon to rzeczy, dzięki którym przyciągniemy uwagę dzieci. Seria plakatów kampanii została umieszczona w newralgicznych miejscach, w których rodzicie przejeżdżają codziennie z dziećmi. Akcja ma na celu uświadomić rodziców, by zwracali uwagę dzieci na potencjalne zagrożenia.
Zobacz również
Za akcje odpowiedzialni są JWT Indie oraz Cyber Crime Awareness Society.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W Internecie, tak jak w telewizji, nie wszystko jest prawdziwe. Historia przedstawiona w spocie od Movistar pokazuje, że nie wszystko jest tym, czym może nam się wydawać. To „Love Story” nie kończy się happy endem.
PS2
Jeśli nie pamiętacie polskiej akcji, która miała uświadamiać dzieci, że nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie monitora, my przypominamy: