Mocna polska kampania daje nam do zrozumienia jak ważne są okresowe badania.
Zobacz również
Cały spot możecie obejrzeć tutaj.
Raka szyjki macicy można łatwo wykryć nawet we wczesnym stadium rozwoju. Decydującą rolę w diagnozowaniu choroby odgrywa badanie cytologiczne. To proste i bezbolesne badanie przesiewowe umożliwia wykrycie zmian komórkowych i daje szanse na całkowite wyzdrowienie.
W 2010 roku na potrzeby Breast Cancer Foundation powstała kampania, która w dowcipny sposób pokazuje jak łatwo w codziennym życiu zapomnieć o tym, co jest naprawdę ważne – naszym zdrowiu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Media stały się najlepszym nośnikiem informacji, nie tylko newsów ze świata. Przykładem ich świetnego wykorzystania była kampania stworzona w Kanadzie. Na bardzo krótkim filmiku, odbiorcom ukazywała się przyjazna Pani doktor, która w chwilę wykonywała profilaktyczne badanie cytologiczne.
„Czy myśl o wykonaniu cytologii na twoim „kwiatku” wzbudza u ciebie dreszcze?”
Kampania, która w sieci krąży od niedawna, nakłania kobiety do wykonywania rutynowych badań, które mają wykryć komórki raka szyjki macicy, a porównanie żeńskich narządów do kwiatów ma pokazać, że częstym powodem, dla których nie poddajemy się badaniom jest zawstydzenie.
Niczym przed przeprowadzką albo daleką podróżą kobieta pakuje swoje rzeczy, tyle że nie wkłada ich do walizki, ale do trumny. Kampania „Nie pakuj się do trumny, zrób cytologię”