Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Papaya Films London z kampanią „Feel Right” dla marki Durex

Londyński oddział domu produkcyjnego Papaya Films, razem z Havas Worldwide, przygotował nową kampanię dla marki Durex.
O autorze
0 min czytania 2020-04-27

Głównym hasłem kampanii jest „If It Fits Right It Feels Right”. Spot w instynktowny a zarazem zmysłowy sposób łączy zaawansowane techniki fotograficzne i efekty specjalne.  W ramach produkcji powstały dwa spoty 20′ i 30’. Filmy wyreżyserował Christian Bevilacqua. Za postprodukcję odpowiadał Absolute Post. Kampania przeznaczona jest na rynek brytyjski, niemiecki oraz inne rynki europejskie.