Inicjatywa Papaya Young Directors przedstawiła spot zachęcający marketerów do współpracy przy przyszłorocznej, 8. edycji projektu. Organizatorzy przekonują, że ich Papaya Young Directors to nie tylko konkurs, ale wielowymiarowe przedsięwzięcie, które daje markom bezpośredni dostęp do kreatywnego potencjału całego pokolenia. „Rękę na pulsie trzymają nie Ci, którzy śledzą zmiany, ale Ci, którzy je kreują” mówi w najnowszym spocie Jan-Rapowanie. Tymczasem końca dobiega 7. edycja konkursu. Młodzi twórcy są w trakcie realizacji 23 produkcji, a finałowa gala, podczas której zobaczymy premierowo konkursowe filmy, odbędzie się na początku września w Warszawie.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta