W grudniu 2019 roku głośno było o viralowym teledysku „Patointeligencja” autorstwa rapera Maty, który na YouTubie ma już prawie 2 mln wyświetleń. Utwór opowiadał o ciemnej stronie życia tzw. „bananowej” młodzieży z pewnego warszawskiego liceum.
Teraz teledyskiem zainspirowali się twórcy najnowszej kampanii marki Free Now, która ma za zadanie promować jazdę w pasach bezpieczeństwa. W spocie pod hasłem „Pasointeligencja” wystąpili bowiem taksówkarze przewoźnika, którzy w nietypowy sposób zachęcają zwłaszcza młodych ludzi do zapinania pasów podczas jazdy samochodem.
Zobacz również
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Cut The Mustard, a za produkcję teledysku wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, dom produkcyjny Graffiti Films.
PS
Dumnie prezentowane blizny i wyraźne ślady po pasach bezpieczeństwa to główny element kampanii społecznej, której inicjatorem jest nowozelandzka agencja rządowa do spraw transportu. Akcja ma za zadanie pokazać, że to właśnie pasom bezpieczeństwa nieraz zawdzięczamy życie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing