Nowy lider Decathlon Polska jest związany z marką już od ponad 17 lat. W trakcie tego okresu przeszedł w firmie przez wiele szczebli – od kierownika działu w sklepie, przez dyrektora sklepu, aż do prowadzenia całego działu handlowego oraz działu rozwoju dla Decathlon Polska.
– Spędziłem w Decathlon większość kariery, przez kilka lat kierowałem działem handlowym oraz działem rozwoju. Dzięki temu jestem w pewnym stopniu gwarantem utrzymania pozytywnego trendu, jaki Decathlon notuje w Polsce już od kilku lat. Pracując w firmie przez kilkanaście lat z satysfakcją obserwowałem, jak Decathlon przyczynił się do upowszechniania sportu w naszym kraju i tę misję chcę kontynuować – mówi Paweł Krawczyk, Chief Executive Officer w Decathlon Polska.
Zobacz również
Decathlon Polska nie planuje zwalniać tempa. W tym roku otwarte zostaną kolejne sklepy, a od marca tego roku, cała marka przechodzi rebranding w sieci stacjonarnej oraz e-commerce. Sklepy są modernizowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Intensywnie rozwija się także aplikacja mobilna, która jest jednym z priorytetów marki na kolejne lata, oraz biznes cyrkularny. Ważnym obszarem będą także współprace w zakresie sponsoringu sportowego.
– W tym roku otworzymy co najmniej trzy sklepy. E-commerce, a szczególnie aplikacja mobilna, pozostanie na liście naszych priorytetów przynajmniej przez kilka lat. Podobnie biznes cyrkularny, który przynosi świetne efekty nie tylko środowiskowe, ale też finansowe. Chcę też kontynuować sponsoring sportowy, dla którego bardziej odpowiednim określeniem jest partnerstwo. Nie chodzi tylko o podpisanie kontraktu i wspólne zdjęcie, ale o zacieśnianie relacji i wspólne realizowanie inicjatyw, które mają szansę zmienić nasze otoczenie i sport – dodaje Paweł Krawczyk, Chief Executive Officer w Decathlon Polska.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing