Małe dzieci często proszą swoich rodziców o to, by jako prezent pod choinkę otrzymały jakieś zwierzę. Dorośli, nie przemyślawszy swojej decyzji, w końcu postanawiają podarować swoim pociechom małego psa lub kota. Niestety, krótko po Świętach okazuje się, że zwierzę to jednak masa obowiązków, a nie tylko zabawka, i w najgorszym przypadku owy „wymarzony prezent” trafia do schroniska lub na ulicę.
W nowym świątecznym spocie PETA postanowiła zwrócić uwagę na ten problem i przestrzec przed nieprzemyślanym dawaniem zwierząt jako prezent świąteczny.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PS
Podczas załamania pogodowego pracownicy IKEI we włoskim mieście Katania zdobyli się na piękny gest i postanowili przygarnąć do marketu kilka bezdomnych psów, które szybko zadomowiły się w przytulnych wnętrzach sklepu.
Marka Pedigree w ramach kampanii “The Season of Good Dog” stworzyła świąteczną playlistę składającą się z kolęd dla naszych czworonogów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing