Pierwsza udana realizacja Responsive Web Design w polskiej bankowości

Ruszyła innowacyjna strona FM Banku dla mikroprzedsiębiorców. Strona została w całości zaprojektowana w technologii Responsive Web Design, czym wyznacza nowe standardy technologiczne w bankowości internetowej.
O autorze
1 min czytania 2012-12-18

Technologia Responsive Web Design pozwala na inteligentne skalowanie wyświetlanego obrazu do wielkości każdego typu urządzenia . Dzięki temu użytkownik ma swobodny dostęp do usług bankowych, zarówno na dużym monitorze, tablecie, jak i na dowolnym smartfonie, a problem trafienia palcem w odpowiedni link należy do przeszłości. Chcemy jak najcelniej odpowiadać na potrzeby naszych klientów oraz przyszłych klientów. Zauważamy znaczący wzrost znaczenia Internetu i nowoczesnych technologii w codziennej pracy każdego przedsiębiorcy. Ponieważ naszym celem jest towarzyszenie przedsiębiorcy na każdym etapie życia firm, rozwiązanie to jest naturalną konsekwencją tej filozofii – podkreśla Michał Zielke, wiceprezes zarządu FM Banku. Prowadzenie biznesu jest absorbujące, uważamy więc, że jesteśmy od tego aby ułatwiać funkcjonowanie na rynku- mówi Michał Zielke.

Według statystyk Google Analytics – po uruchomieniu nowej strony oraz w wyniku kampanii reklamowej, ruch na stronie www.fmbank.pl wzrósł 3-krotnie, a 6-krotnie wzrosła liczna zapytań ofertowych poprzez kanał internetowy.

– Banki muszą uważanie obserwować, co się dzieje w ich otoczeniu i umiejętnie wykorzystywać rozwiązania na rzecz swoich klientów. Ci, którzy najlepiej i najszybciej będą adaptować swoje modele biznesowe do zmieniającej się rzeczywistości będą szły z duchem czasu, nie zapominając jednocześnie, że do sukcesu potrzebne są zarówno nowoczesne technologie, jak i dbałość o budowanie i utrwalanie relacji z przedsiębiorcami. Taki jest właśnie FM Bank – bank elastyczny, który nie tylko podąża za swoim Klientem, ale także wyprzedza oczekiwania Przedsiębiorcy. Wychodząc naprzeciw szybko zmieniającym się potrzebom, w drugiej połowie przyszłego roku FM Bank zaoferuje także nowoczesną bankowość internetową w innowacyjnej technologii RWD.

Za realizacją projektu internetowego FM Banku stoi dział Interactive agencji Legend Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Legend Group jest autorem strategii zintegrowanej kampanii reklamowej FM Banku, obejmującej również kampanie display, e-mailingi, performance w Internecie, spoty radiowe, materiały BTL, POS, nośniki na stacjach benzynowych, reklamy na autobusach, zmiany wizerunkowe placówek banku. Partnerem technologicznym projektu jest Deseo Studio.

FM Bank jest wyspecjalizowany w świadczeniu usług dla drobnych przedsiębiorców, to obliguje nas do wyjątkowego podejścia i zrozumienia potrzeb osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą. Będziemy zatem wzbogacać nasze rozwiązania aby jak najlepiej dopasowywać się do potrzeb tej grupy Klientów – podkreśla Michał Zielke.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się