LinkedIn Premium w pierwszej w historii serwisu kampanii skupia się na prawdziwych doświadczeniach zawodowych

LinkedIn Premium w pierwszej w historii serwisu kampanii skupia się na prawdziwych doświadczeniach zawodowych
LinkedIn nawiązał współpracę z Park Pictures, Cartel i The Mill, dzięki której powstała pierwsza akcja promująca markę LinkedIn Premium. Kampania potrwa do połowy marca 2024 roku.
O autorze
2 min czytania 2024-03-01

Jak podaje LinkedIn, 85% specjalistów w USA rozważa w tym roku zmianę pracy, a subskrybenci LinkedIn Premium mają średnio 2,6 razy większe szanse na zatrudnienie, dzięki dostępnym tam narzędziom.

Pierwsza kampania LinkedIn Premium „That’s Premium” skupia się na prawdziwych doświadczeniach zawodowych, z którymi każdy pracownik mógł spotkać się na którymś z etapów ścieżki zawodowej. Akcja ma podkreślić wartość LinkedIn Premium w rozwoju kariery. Chodzi przede wszystkim o wyróżnienie dodatkowych elementów, takich jak np.:

  • dostępność ofert pracy dobranych indywidualnie pod kandydatów na dane stanowisko,
  • opcję LinkedIn Learning, dzięki której użytkownicy mogą skorzystać z kursów i innych treści podnoszących ich kwalifikacje,
  • narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję.

W ramach kampanii powstały trzy spoty wyreżyserowane przez zdobywcę Grand Prix Cannes, Terence’a Neale’a z Park Pictures, nakręcone we współpracy z montażystą Leo Scottem z Cartel i domem postprodukcyjnym The Mill. Każdy ze spotów ma charakter filmowy, przedstawia inną historię oraz zawiera niestandardową metaforę.

Pierwszy z nich zatytułowany „Office” opowiada historię pracownika, korzystającego z LinkedIn Premium, aby znaleźć pracę, ponieważ nie czuje się komfortowo w otoczeniu, w którym pracuje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Drugi, czyli „Presentation”, opowiada historię, podczas której można zobaczyć, jak jedna z pracownic traci publiczność podczas prezentacji, a zbiera ją ponownie przy wykorzystaniu LinkedIn Learning.

Z kolei „Interview” opowiada historię, w której jedna z użytkowniczek LinkedIn Premium odkrywa, jak wyróżnić się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, korzystając z narzędzia opartego na AI.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Czuję silną więź z koncepcją znalezienia się w sytuacji, w której czuję się nie na miejscu, a niezręczne interakcje międzyludzkie są dla mnie prawdopodobnie bardziej normą niż poczucie komfortu, więc ten pomysł naprawdę do mnie przemówił. Była to dla mnie dobra okazja do stworzenia nieco surrealistycznego świata za pomocą spektakli, które odzwierciedlają poczucie zbyt powszechnego syndromu oszusta – powiedział reżyser Terence Neale.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS #NMInsights: Algorytm LinkedIna w praktyce [OPINIE]

Just Connecting z Richardem van der Blomem na czele, prezentują wyniki raportu Algorithm Insights 2024, który zawiera informacje o tym, co wpływa pozytywnie na algorytm LinkedIna. Co robić, żeby go oswoić? Sprawdź opinie ekspertów.

PS2 Jak dobrze wykorzystać potencjał LinkedIna w 2024? [RAPORT, KOMENTARZ AUTORA]

2023 roku był rekordowy dla LinkedIna. W Polsce, w przeciągu roku, przybyło na nim 1,3 mln kont. Ponad połowa nowych użytkowników to osoby należące do pokolenia Z. Wygląda na to, że przed LinkedInem duże zmiany, np. w komunikacji. Między innymi takie wnioski znajdują się w raporcie „LinkedIn w Polsce i na świecie w 2024 roku” autorstwa Adriana Gamonia.