W ogóle nas to nie dziwi – konsumenci coraz mocniej ufają swoim znajomym w social media. Ich zdanie jest dla nich bardzo ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowych.
Niemal 60% marketerów planuje w 2016 roku zwiększyć swoje budżety reklamowe na działania w zakresie Influencer Marketingu. Takie dane dostarczyła w zeszłym roku firma Tomoson, po przeprowadzeniu badania na próbie 125 marketerów. Jak ten trend kształtuje się u nas? Jak faktycznie wyglądają relacje na linii marka – influencer? Na te pytania próbujemy odpowiedzieć razem z Sincu – Social Influencers Club, platformą do zarządzania kampaniami i relacjami z influencerami.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W prowadzonym badaniu zdecydowaliśmy się zapytać zarówno Twórców internetowych, jak i marki, o ich wzajemnie relacje w ramach prowadzonych kampanii:
Gdzie występują napięcia? Które elementy współpracy rodzą najwięcej problemów? Czego oczekują od siebie obie strony?
Jeśli jesteś influencerem (masz przynajmniej 1 000 obserwatorów/znajomych/czytelników/fanów w którymkolwiek kanale społecznościowym) lub reprezentujesz markę, która współpracuje z Twórcami internetowymi, zachęcamy, abyś poświęcił/a 10 minut na wypełnienie tej ankiety. Twój wkład będzie dla nas bardzo cenny.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Link do badania: sincu.co/badanie
Słuchaj podcastu NowyMarketing