Pierwsze, kompleksowe badanie Influencer Marketingu w Polsce!

Rynek Influencer Marketingu od kilku lat rozwija się bardzo dynamicznie. Marki coraz częściej sięgają do budżetów reklamowych, żeby wspierać swoje kampanie, współpracując z twórcami internetowymi.
O autorze
1 min czytania 2016-06-23

W ogóle nas to nie dziwi – konsumenci coraz mocniej ufają swoim znajomym w social media. Ich zdanie jest dla nich bardzo ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowych. 

Niemal 60% marketerów planuje w 2016 roku zwiększyć swoje budżety reklamowe na działania w zakresie Influencer Marketingu. Takie dane dostarczyła w zeszłym roku firma Tomoson, po przeprowadzeniu badania na próbie 125 marketerów. Jak ten trend kształtuje się u nas? Jak faktycznie wyglądają relacje na linii marka – influencer? Na te pytania próbujemy odpowiedzieć razem z Sincu – Social Influencers Club, platformą do zarządzania kampaniami i relacjami z influencerami. 

W prowadzonym badaniu zdecydowaliśmy się zapytać zarówno Twórców internetowych, jak i marki, o ich wzajemnie relacje w ramach prowadzonych kampanii: 

Gdzie występują napięcia?  Które elementy współpracy rodzą najwięcej problemów? Czego oczekują od siebie obie strony? 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeśli jesteś influencerem (masz przynajmniej 1 000 obserwatorów/znajomych/czytelników/fanów w którymkolwiek kanale społecznościowym) lub reprezentujesz markę, która współpracuje z Twórcami internetowymi, zachęcamy, abyś poświęcił/a 10 minut na wypełnienie tej ankiety. Twój wkład będzie dla nas bardzo cenny.

Link do badania: sincu.co/badanie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się