11-12 maja 2022 r. Poznań i Wielkopolska staną się najjaśniejszym punktem na biznesowej, technologicznej, naukowej i politycznej mapie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Podczas dorocznego kongresu Impact’22 najważniejsi goście z Polski i ze świata będą dyskutować nt. tego, jak zmienia się Polska oraz świat i w jaki sposób możemy mieć na to wpływ.
Impact najlepiej ze wszystkich kongresów w regionie wpisuje polską bieżącą dyskusję w światowe trendy i pozwala na lepsze zrozumienie wszystkiego, co się dzieje dookoła.
Zobacz również
Dlatego wśród zaproszonych gości są nie tylko najważniejsze osoby z naszego kraju, w tym przedstawiciele rządu, dyrektorzy z niemal wszystkich głównych banków w Polsce, najważniejszych firm technologicznych i inwestorzy. Będą oni dyskutować ze szefami światowych firm, technologami i naukowymi autorytetami.
Wśród najważniejszych gości imprezy są prof. Yuval Noah Harari, najważniejszy historyk ostatniej dekady na świecie, prof. Erin Meyer z INSEAD, Mateusz Morawiecki, premier RP, Carl Bildt, współprzewodniczący Europejskiej Rady Spraw Zagranicznych, Alina Polyakova – szefowa wpływowego waszyngtońskiego think tanku CEPA, prof. Bogdan de Barbaro, terapeuta i legenda polskiej psychiatrii, Natalia Hatalska, założycielka Instytutu Badań nad Przyszłością, prof. Jeffrey Pfeffer, jeden z najważniejszych teoretyków zarządzania na świecie, Robert Kubica, polska legenda sportów motorowych, prof. Marcin Piątkowski, ekonomista Banku Światowego.
Oni i setki innych, równie wybitnych gości, będa przez dwa dni dyskutować w salach największej przestrzeni kongresowej w Polsce, czyli Międzynarodowych Targach Poznańskich, o najważniejszych wyzwaniach na ten rok i przyszłe lata. Dyskusje odbędą się w ramach kilku ścieżek tematycznych, takich jak: cyfryzacja i sztuczna inteligencja (Digital Future), AI w przemyśle (Industry 5.0), zielona gospodarka (Green Economy), efektywność i bezpieczeństwo energetyczne (Energy), innowacyjny transport i mobilność (Mobility), a także czyste technologie w miastach (Urban Next). W tym roku do tych ścieżek dołączyły także nowe: wyzwania spowodowane atakiem Rosji na Ukrainę i europejski “Plan Marshalla” (#StandWithUkraine), zdrowie psychiczne i równowaga cyfrowa (Mental Health & Wellbeing), sport i biznes (Sports Marketing).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na kongres można się zarejestrować, korzystając ze strony: https://impactcee.com/pl/start/.
Liczba biletów jest ograniczona. Do wydarzenia będzie można także dołączyć online. Kongres odbywa się we współpracy z ponad 30 partnerami medialnymi oraz ponad setką partnerów z sektora prywatnego i publicznego. Tak niezwykłe i wartościowe wydarzenie, jakim jest Impact’22, nie mogłoby się odbyć, gdyby nie ogromne wsparcie partnerów strategicznych: Mastercard, Google, Bank Gospodarstwa Krajowego, Żabka, Allegro, BNP Paribas, AstraZeneca i Scania, oraz strategicznych partnerów medialnych: Wirtualna Polska, money.pl, Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, Puls Biznesu, RMF, Polska Agencja Prasowa i 300Gospodarka.