Środowisko, fundacja i redakcja WE the CROWD to pierwsze w Polsce medium zajmujące się tematyką cyfrowych społeczności i internetowej kultury partycypacji oraz ich wpływu na dzisiejsze społeczeństwo, gospodarkę i kulturę.
Przez ostatnie 2 lata nie tylko opisywaliśmy społecznościową rewolucję, która działa się na naszych oczach, ale braliśmy w niej czynny udział. – mówi Marcin Giełzak, jeden z założycieli WE the CROWD. Wydaliśmy ze społecznością książkę “Crowdfunding”. Poznaliśmy z pierwszej ręki społecznościowe media, finansowanie, modele biznesowe. Pracowaliśmy z fundacjami, samorządami, firmami i uczelniami – dodaje.
Zobacz również
Dzisiaj WE the CROWD stawia na większą specjalizację redakcji od dwóch miesięcy pracującej w poszerzonym składzie. Przełoży się to nie tylko na więcej tekstów i częstszą rotację treści, ale także na bogatszy wybór tematów. Zadbają o to dwie nowe osoby związane ze światem agencji digitalowych i mediów społecznościowych, Magdalena Szudziak i Paulina Nazaruk. Zatroszczą się również o silniejszą obecność fundacji w mediach społecznościowych.
Każdy nowy tekst ma stanowić unikalne doświadczenie i nieść większą wartość praktyczną dla naszych czytelników. Od teraz WE the CROWD to coś więcej niż tylko blog. – przekonuje Bartosz Filip Malinowski, współzałożyciel. Nowa strona jest bardziej funkcjonalna, nasze teksty będą przyjemniejsze w czytaniu. Zamierzamy publikować nie mniej niż cztery artykuły w miesiącu. W skrócie: częściej, więcej i lepiej. Chcemy zasłużyć sobie na uwagę naszych czytelników, jako jedyne tego rodzaju medium w Polsce.
Blog WE the CROWD znajdziecie pod adresem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing