W pierwszej połowie marca na półki sklepowe trafi Somersby Piña Colada z 4,5-proc. zawartością alkoholu. Ten wariant to niespotykane na rynku piwa połączenie orzeźwiającego, soczystego ananasa z delikatną nutą kokosa. Dla wydobycia pełni smaku należy podawać schłodzony i z kostkami lodu. Szata graficzna butelki ma pastelową kolorystykę nawiązującą do delikatnego koloru ananasa oraz złote elementy, wyróżnia się na półce piwnej.
Marka Somersby przez lata zdobyła stabilną pozycję na rynku i w dalszym ciągu rozwija się. Ubiegły rok przyniósł wzrost jej udziału wartościowego w rynku o 0,25 punktu procentowego. Takie wyniki Somersby zawdzięcza szerokiej ofercie atrakcyjnych smaków.
Zobacz również
– Somersby w każdym sezonie chce zaskakiwać, ale też odpowiadać na potrzeby konsumentów. Nowy wariant smakowy przywodzi na myśl pozytywne skojarzenia, takie jak wakacje na karaibskiej plaży. Szukając przyjemności i orzeźwienia nadal chętnie wybieramy nowe, nietuzinkowe smaki – mówi Aleksandra Borek, Somersby brand manager.
Nowy wariant Somersby jest dostępny w bezzwrotnych butelkach o poj. 0,4 l oraz w puszkach 0,5 l i w 4-packu. Można je znaleźć w standardowych lodówkach z piwem oraz lodówkach Strefy Orzeźwienia obok innych piw z oferty Carlsberg Polska. Wprowadzeniu nowości towarzyszą materiały POS w sklepach oraz działania w mediach społecznościowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell