Piotr Żaczko objął stanowisko PR managera w OPPO

OPPO wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. Firma rozwija struktury sprzedażowe, poszerza sieć dystrybucyjną a także planuje bardziej intensywną obecność komunikacyjną. W tym nurcie tworzy w zespole komunikacji stanowisko PR managera, które z początkiem maja 2019 r. objął Piotr Żaczko.
O autorze
1 min czytania 2019-05-08

Żaczko będzie odpowiadał za budowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i jej późniejszą realizację, media i influencer relations, będzie także reprezentował firmę i markę w roli rzecznika prasowego. Raportuje do Mo Zhang, brand managera OPPO Polska.

Piotr Żaczko przez ostatnie 10 lat związany był z zespołem komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska, w którym odpowiadał za komunikację PR dla segmentu konsumenckiego. Odpowiadał za stworzenie strategii komunikacji i egzekucję działań PR dla wszystkich produktów B2C na przestrzeni ostatnich 3 lat. Prowadził działania komunikacyjne dla projektów sponsoringowych, zarządzał działaniami PR dla marek T-Mobile i Heyah. Współtworzył projekty wizerunkowe: T-Mobile fashion i Pomoc Mierzoną Kilometrami. Stworzył także i przez lata prowadził kanał T-Mobile Polska na Twitterze.

Piotr Żaczko jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i Podyplomowych Studiów Public Relations w Szkole Głównej Handlowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj