Jak mówi twórca Pipeline Summit Mick Griffin (CRO Brand24) konferencja została stworzona aby wyjść naprzeciw dwóm problemom, z którymi borykają się inne wydarzenia tego typu.
Po pierwsze dostęp do wiedzy z najwyższej półki jest czasochłonny i drogi. Alternatywne wydarzenia dla Pipeline Summit to SaaSr we San Francisco czy ostatnio SaaStock w Dublinie. Najtańsza wejściówka kosztowała 500 euro. Po drugie często prelegenci mówią o teoriach i skomplikowanych procesach, rzucają hasła typu “Stwórz opowieść o swojej marce”, “Buduj głębokie relacje z potencjalnym klientem” czy “Social selling to podstawa”, ale nigdy nie tłumaczą o co tak naprawdę chodzi, a co ważniejsze jak zacząć.
Zobacz również
Pipeline Summit rozwiązuje obydwa problemy dla profesjonalistów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Na poprzednich edycjach wystąpili przedstawiciele marek z całego świata takich jak np. Slack, StackOverflow, UXPin, PriceIntelligently, Growbots, GetResponse – to tylko kilka przykładów. W Gdyni zawitają eksperci min. z Trello, Unbounce, WebProfits, Close.io i wielu innych firm – prelegenci, którzy występowali już na SaaSr i SaaStock, ale nigdy w Polsce. To unikalna okazja do tego, aby polski biznes skorzystał z ich wiedzy po przystępnej cenie.
Pipeline Summit stworzył także zestaw konkretnych wymogów co do wystąpień tak, aby nie mówiły jedynie o teorii. Prelegenci muszą podawać przykłady zastosowania swoich zaleceń jako dowody ich słuszności. Szczególny nacisk jest położony na tym, aby odpowiedzieli na dwa pytania:
- Jakie są trzy rozwiązania, które uczestnicy konferencji powinni wdrożyć już następnego dnia?
- Jak ich firma zrealizuje kolejne 10 sprzedaży?
Dzięki temu, że wystąpi np. 10 prelegentów z różnych stron świata, każdy uczestnik wyjdzie z Pipeline Summit z 30 wskazówkami, co robić dalej, a do tego będzie miał przykłady tego, jak wiodące marki przeprowadzą kolejne 100 sprzedaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kolejna zasada mówi o tym, że wystąpienia nie mogą się powtarzać. Dzięki temu na każdej edycji występuje 10 prelegentów z innych firm.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jednym z celów wydarzenia jest wypełnienie luki edukacyjnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej na temat sprzedaży i osiągania zysków. W Polsce mamy wiele świetnych konferencji np. infoShare – główny partner Pipeline Summit, I Love Marketing, InternetBeta, Social Media Convent, które mają wielu odbiorców, ale żadna z nich nie koncentruje się na tym, jak już następnego dnia zarobić więcej pieniędzy. Pipeline Summit mówi właśnie o tym.
Zorganizowanie kolejnej edycji w Gdyni to zdecydowanie niesamowita korzyść dla konferencji. Mick Griffin mówi: “Niewielu ludzi wie, że mieszkam w Gdyni już 9 lat i jestem dumny patrząc na to, jak nasza lokalna inicjatywa sprowadza do mojego miasta najlepszych profesjonalistów branży takich jak Sujan Patel (Founder WebProfits), Steli Efti (CEO, Close.io), and Kristen Habacht (VP of Sales, Trello). Do tego od samego początku istnienia wydarzenia budujemy coraz bardziej zaawansowane partnerstwo z infoShare.”
Główną ideą Pipeline Summit jest udostępnienie wiedzy dla każdego dzięki rozsądnym cenom. Nie byłoby to możliwe gdyby nie nasz wspaniały partner – Miasto Gdynia oraz współpracującym z nami firmy takimi jak Inovo, Livespace, Growbots i Brand24.
Pipeline Summit odbędzie się 16 maja w Gdynia a agenda znajduje się na stronie wydarzenia. Organizatorzy zachęcają do zakupu biletów i zapraszają na konferencję.