Piwo rapera Onara będzie dostępne na kilku kontynentach

2 października br. w Hali Gwardii w Warszawie odbędzie się premiera piwa ACHTUNG. Stworzona przez Onara we współpracy z browarem rzemieślniczym Funky Fluid marka piwa dostępna będzie zarówno w Polsce jak i za granicą. Nowy projekt artysty związany jest z premierą jego nowego albumu.
O autorze
1 min czytania 2021-09-24

Premiera piwa ACHTUNG odbędzie się na Hali Gwardii już 2 października o godzinie 20:00 -w drugim dniu trzydniowego festiwalu z okazji trzecich urodzin Funky Fluid. Dla gości, którzy przyjdą na wydarzenie, przygotowane zostały liczne atrakcje, ale przede wszystkim będzie to pierwsza okazja by spróbować piwo ACHTUNG typu Hazy IPA o soczystym, tropikalnym smaku i aromacie, za które odpowiada chmiel sabro. Afterparty po premierze piwa zacznie się o godzinie 23:00 w lokalu Cuda na Kiju, gdzie obecny będzie również Onar.

– Jestem niezmiernie podekscytowany faktem, że piwny projekt ACHTUNG udało nam się doprowadzić do końca, a tak naprawdę do początku, bo dopiero teraz trafi do Waszych szklanek. Najlepsze w tym projekcie jest to, że powstał on czysto z pasji i wzajemnego szacunku do lat, które każdy z nas poświęcił swojej pracy. Dodatkowo, że jest to nasz autorski przepis, piwo specjalnie warzone, będące efektem wielu spotkań i degustacji. Połączyliśmy z Funky Fluid siły oraz pasję i zrobiliśmy piwo. Wyszła absolutna petarda, w końcu „ACHTUNG” zobowiązuje. Wasze zdrowie! – tak Onar mówi o współpracy z Funky Fluid.

Piwo ACHTUNG trafi do regularnej sprzedaży 7 października. Marka dostępna będzie w ponad 100 lokalach w Polsce i zagranicą -w Belgii, Czechach, Danii, Francji, Hiszpanii, Norwegii, Portugalii, Szwecji, na Litwie, Słowacji, Ukrainie i Węgrzech, a nawet w Tajlandii. Onar pojawi się również na Warszawskim Festiwalu Piwa, który odbywa się między 7 a 9 października. Piwo ACHTUNG w połowie października trafi również do sklepów LIDL w całej Polsce.

Premiera piwa jest elementem akcji związanej z nowym wydawnictwem Onara. Płyta „ACHTUNG” ukaże się na rynku 1 października. Za koncepcje i koordynację działań odpowiedzialna jest agencja marketingu muzycznego Starship prowadzona przez Zbigniewa Niedziałka i Piotra Gąssowskiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing