Pizza Hut razem z Visa ułatwia zamawianie pizzy online

Od teraz zamawianie pysznej pizzy jeszcze łatwiejsze i bezpieczniejsze. Właśnie rusza kampania, w której Pizza Hut razem Visa, krok po kroku uczą jak zamówić pizzę ze strony pizzahut.pl prosto do domu.
O autorze
1 min czytania 2020-06-09

Historia zobowiązuje. Pizza Hut jest powszechnie znana z tego, że jako pierwsza marka na świecie rozpoczęła sprzedaż online. Duża pepperoni z restauracji Pizza Hut w Kalifornii była w 1994 roku pierwszym towarem zakupionym przez internet. Marka od zawsze  wychodzi konsumentom naprzeciw i rozumie, że kochają pizzę i wszelkie udogodnienia. Teraz ma do tego kolejny powód. Coraz więcej osób odwiedza stronę pizzahut.pl.

– Obserwujemy, że przeglądają ofertę pizz na naszej stronie, co może wskazywać na spore zainteresowanie. Zapewne są wśród nich osoby, które świetnie sobie radzą z zakupami online, ale także takie, które czują się w tej mierze mniej pewnie. Dlatego postanowiliśmy ich dodatkowo zachęcić i bezpiecznie przeprowadzić przez ten proces. Od zawsze dbamy zarówno o jak najlepsze doświadczenia smakowe jak i zakupowe naszych gości – mówi Maja Wagner, marketing specialist w Pizza Hut.

Dlatego wspólnie z doświadczoną w zakresie bezpiecznych płatności marką Visa, Pizza Hut każdego bezboleśnie przeprowadzi przez zakup pizzy online, a potem bezkontaktowo dostarczy ją do domu. W tym celu jeszcze bardziej uprościła sekcję płatności na pizzahut.pl oraz przygotowała animację, która krok po kroku przeprowadzi użytkownika przez bezpieczny zakup ulubionej pizzy. Ponadto każdemu, kto zamawia  online Pizza Hut oferuje aż 20 proc. rabatu na zakup dowolnej pizzy z menu. Finalizując zamówienie należy koniecznie wpisać kod PIZZAVISA, co jest warunkiem bezpiecznej płatności z Visa. Więcej użytkownicy dowiedzą się z filmu i landing page promocji.

Promocja Zamawiaj łatwo, płać bezpiecznie z Visa i odbierz 20 % zniżki potrwa przez miesiąc. Dodatkowym do zakupu pizzy zachęcać będzie kampania online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept kampanii odpowiada dział marketingu Pizza  Hut i agencja Hand Made. Media zaplanował i zakupił Starcom, a za  wsparcie PR odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT.

Słuchaj podcastu NowyMarketing