Historia zobowiązuje. Pizza Hut jest powszechnie znana z tego, że jako pierwsza marka na świecie rozpoczęła sprzedaż online. Duża pepperoni z restauracji Pizza Hut w Kalifornii była w 1994 roku pierwszym towarem zakupionym przez internet. Marka od zawsze wychodzi konsumentom naprzeciw i rozumie, że kochają pizzę i wszelkie udogodnienia. Teraz ma do tego kolejny powód. Coraz więcej osób odwiedza stronę pizzahut.pl.
– Obserwujemy, że przeglądają ofertę pizz na naszej stronie, co może wskazywać na spore zainteresowanie. Zapewne są wśród nich osoby, które świetnie sobie radzą z zakupami online, ale także takie, które czują się w tej mierze mniej pewnie. Dlatego postanowiliśmy ich dodatkowo zachęcić i bezpiecznie przeprowadzić przez ten proces. Od zawsze dbamy zarówno o jak najlepsze doświadczenia smakowe jak i zakupowe naszych gości – mówi Maja Wagner, marketing specialist w Pizza Hut.
Zobacz również
Dlatego wspólnie z doświadczoną w zakresie bezpiecznych płatności marką Visa, Pizza Hut każdego bezboleśnie przeprowadzi przez zakup pizzy online, a potem bezkontaktowo dostarczy ją do domu. W tym celu jeszcze bardziej uprościła sekcję płatności na pizzahut.pl oraz przygotowała animację, która krok po kroku przeprowadzi użytkownika przez bezpieczny zakup ulubionej pizzy. Ponadto każdemu, kto zamawia online Pizza Hut oferuje aż 20 proc. rabatu na zakup dowolnej pizzy z menu. Finalizując zamówienie należy koniecznie wpisać kod PIZZAVISA, co jest warunkiem bezpiecznej płatności z Visa. Więcej użytkownicy dowiedzą się z filmu i landing page promocji.
Promocja Zamawiaj łatwo, płać bezpiecznie z Visa i odbierz 20 % zniżki potrwa przez miesiąc. Dodatkowym do zakupu pizzy zachęcać będzie kampania online.
Za koncept kampanii odpowiada dział marketingu Pizza Hut i agencja Hand Made. Media zaplanował i zakupił Starcom, a za wsparcie PR odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing