Darmowa pizza za opaskę. Specjalna oferta Papa John’s dla uczestników festiwalu w Glastonbury

Darmowa pizza za opaskę. Specjalna oferta Papa John’s dla uczestników festiwalu w Glastonbury
Średnio 42 funty dziennie – tyle wydadzą na jedzenie uczestnicy festiwali muzycznych. Badania na ten temat przeprowadziła pizzeria Papa John's, która w tym roku zaoferowała uczestnikom festiwalu w Glastonbury wymianę opasek na darmową pizzę.
O autorze
1 min czytania 2024-07-03

Udział w letnich festiwalach muzycznych to nie tylko doskonała zabawa, ale także nie lada wydatek. Do ceny biletów i noclegu trzeba też oczywiście doliczyć koszt wyżywienia. Sieć pizzerii Papa John’s postanowiła pochylić się nad tym tematem i przeprowadziła badania na grupie tysiąca dorosłych festiwalowiczów.

Okazało się, że każdy z nich wyda średnio 42 funty dziennie tylko na jedzenie. Co ciekawe, wśród ankietowanych najczęściej wybieranym daniem była pizza (23%), a następnie dania kuchni chińskie (19%) i ryba z frytkami (17%). I tak narodził się pomysł na pofestiwalową akcję sieci Papa John’s.

– Ponieważ ludzie wydali tak dużo pieniędzy na festiwalu w ten weekend, pomyśleliśmy, że zaoszczędzimy im kilka funtów, dając im możliwość otrzymania za darmo pysznej „pizzy regeneracyjnej” – tłumaczą przedstawiciele Papa John’s.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W związku z tym w poniedziałek, 1 lipca br., uczestnicy festiwalu w Glastonbury, którzy mieli przy sobie opaskę uprawniającą do udziału w imprezie, mogli wymienić ją na bezpłatną pizzę w jednym z lokali w całym kraju.

Według danych, jedna czwarta uczestników festiwali w wieku 25-44 lat nie zdejmuje opaski przez co najmniej miesiąc po wydarzeniu. Celem akcji jest zachęcenie ich, aby zrobili to przez Bożym Narodzeniem żartują przedstawiciele Papa John’s.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia Papa John’s

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Dlaczego Polacy jeżdżą na festiwale muzyczne? [BADANIE]

Serwis Biletyna.pl przeprowadził badanie dotyczące udziału Polaków w festiwalach muzycznych. Jak się okazuje, duże imprezy cieszą się podobną popularnością, co lokalne wydarzenia.