PKO Bank Polski, największy polski bank i sponsor tytularny rozgrywek Ekstraklasy, został partnerem projektu edukacyjnego Legia Sport Business Programme (legiasbp.com), prowadzonego przez Legię Warszawa i International Sports Convention. W ramach współpracy PKO Bank Polski przeznaczy stypendium dla wybranego uczestnika programu.
Legia Sport Business Programme jest nowym na polskim rynku programem edukacyjnym z bogatą ofertą merytoryczną, obejmującą multidyscyplinarną tematykę zarządzania w sporcie z uwzględnieniem praktyki i kontaktów w środowisku międzynarodowym. Unikalną wiedzą z uczestnikami będzie się dzielić grono prelegentów reprezentujących kluby, instytucje, organizacje i federacje działające w skali globalnej, mające największy i bezpośredni wpływ na przyszłość świata sportu przy uwzględnieniu najnowszych trendów. Legia Sport Business Programme wykształci liderów, którzy w przyszłości mogą rozwijać futbol i inne dziedziny sportu w Polsce, jak również na szczeblu międzynarodowym.
Zobacz również
PKO Bank Polski jest jednym z największych mecenasów polskiego sportu, od 2019 roku wspierającym rozgrywki Ekstraklasy w charakterze sponsora tytularnego. Bank przeznaczy stypendium dla osoby, która podczas procesu rekrutacji wykaże się szczególnym potencjałem w ocenie komisji Legia Sport Business Programme.
Jednym z prelegentów programu będzie Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim Mariusz Chłopik, który przedstawi uczestnikom tematykę nowoczesnego sponsoringu i kreatywnej promocji rozgrywek sportowych.
– Gdy dowiedzieliśmy się o nowym programie Legii Warszawa, natychmiast wiedzieliśmy, że jako PKO Bank Polski musimy do niego przystąpić i włączyć się w jego rozwinięcie. Ogromne podziękowania dla Tomka Zahorskiego za organizację niniejszego projektu. Dzięki poczynionym szerokim inwestycjom ze środków rządowych w infrastrukturę sportową mamy obiekty, gdzie następcy naszych najlepszych reprezentantów mają możliwość szkolenia. Doskonale rozumiemy jako PKO Bank Polski, jak ważny w dzisiejszej skomplikowanej rzeczywistości jest nowoczesny marketing skierowany do szerokich grup kibiców, a także osób niezainteresowanych sportem. Chcemy dzielić się naszym bogatym doświadczeniem. Jesteśmy ponadto przekonani, że tylko przekazując ekspercką wiedzę przyczyniamy się do rozwoju całego środowiska sportowego. Jako jeden z prelegentów tym mocniej zachęcam wszystkich zainteresowanych, a szczególnie jeszcze nieprzekonanych do zapisów, do projektu edukacyjnego Legia Sport Business Programme – mówi Mariusz Chłopik.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Do 28 lipca trwa druga runda składania aplikacji przez uczestników. Rejestracja jest dostępna na stronie: legiasbp.com. Absolwenci Legia Sport Business Programme otrzymają pierwszeństwo w procesach rekrutacji na stanowiska pracy w klubie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwsza edycja Legia Sport Business Programme:
- Składanie aplikacji (II runda): 28 lipca 2021 r
- Początek programu: wrzesień 2021 r.
- Koniec programu: maj 2022 r.
- Format: wykłady, warsztaty, webinaria, konferencje, sesje networkingowe