…wprowadzonych przez PKS Polonus tuż przed sezonem urlopowym! Wraz z nową odsłoną serwisu pkspolonus.pl – przygotowanego we współpracy z platformą DworzecOnline.pl – pasażerowie korzystający z usług polskiego przewoźnika mogą już teraz komfortowo podróżować, korzystając z nowych funkcjonalności bez ponoszenia dodatkowych opłat.
Rewolucyjne na krajowym rynku przewozów autokarowych udogodnienia dla pasażerów są dostępne za pośrednictwem zmodyfikowanej – nie tylko pod względem funkcjonalnym, ale też graficznym – platformy www.pkspolonus.pl, którą przygotowała i wdrożyła poznańska agencja interaktywna Webster-Studio.
Zobacz również
Strefa Pasażera PKS Polonus na nowej stronie www
E-centrum informacyjne dla podróżnych PKS Polonus stanowi „Strefa Pasażera”, za pośrednictwem której klienci mogą nie tylko kupić bilet, ale znajdą w niej również m.in: rozkłady jazdy, wyszukiwarkę kursów, cennik usług, mapę punktów sprzedaży, informacje o ulgach i promocjach, aktualności oraz newsy z trasy. Za pośrednictwem nowej platformy podróżni mogą także korzystać z ofert specjalnych i zniżek, dostępnych m.in. przy opcji zakupu biletów online.
Nowością na stronie internetowej PKS Polonus jest interaktywna mapa połączeń, na której oznaczone zostały wszystkie przystanki w Polsce i poza jej granicami, dostępne w sieci połączeń PKS Polonus. Po kliknięciu na wybraną miejscowość, podróżni otrzymują dostęp do informacji o możliwych połączeniach z i do wskazanej lokalizacji – wraz z podglądem w opcji „street view”, dostępnej dzięki modułowi geolokalizacji – co znacznie ułatwia planowanie, zwłaszcza wieloetapowych podróży lub wypraw „w nieznane”.
Dodatkowe funkcjonalności na stronie www:
Twoja podróż – Twój wybór! Sam decyduj, gdzie usiądziesz!
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kluczową dla pasażerów PKS Polonus usługą – uruchomioną równolegle z nowym serwisem internetowym przewoźnika – jest bezpłatny wybór i rezerwacja miejsca siedzącego. Rozwiązanie zostało wdrożone w oparciu o ustandaryzowany system numeracji foteli autokarowych, pozwalającej na udostępnienie podróżnym makiety pojazdu w trakcie zakupu biletu online. Z opcji rezerwacji konkretnego miejsca na pokładzie autokaru – dostępnej z przystanku początkowego – będą mogli korzystać zalogowani użytkownicy serwisu www.pkspolonus.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowo, przewoźnik przewidział miejsca dla osób niepełnosprawnych, jak też funkcjonariuszy pełniących służbę publiczną, które wyznaczone zostały w pierwszym rzędzie za kierowcą.
Nagła zmiana planów? Z opcją „Zarządzaj biletem” to żaden problem!
Od kwietnia 2016 roku pasażerowie PKS Polonus mają również do dyspozycji rewolucyjną na rynku przewozów autokarowych opcję dokonania – już po zakupie biletu w serwisie online – bezpłatnej zmiany godziny czy nawet terminu podróży, bez konieczności ponoszenia opłaty manipulacyjnej, pobieranej przez innych przewoźników. Podróżni zarejestrowani w internetowym systemie sprzedaży PKS Polonus mogą dokonywać modyfikacji w rezerwacjach dzięki nowej funkcji: „Zarządzaj biletem”, dostępnej w serwisie www.pkspolonus. Zmiana terminu możliwa jest najpóźniej na 1 godzinę przed zarezerwowaną wstępnie podróżą.
Korzystając z panelu administracyjnego, zalogowani podróżni mogą również – poza zmianą godziny czy daty wyjazdu – ponownie wydrukować zakupione bilety czy dokonać ich zwrotu, zgodnie z obowiązującym regulaminem.
Podróżujesz z dzieckiem? Zamów fotelik!
Dla bezpieczeństwa dzieci podróżujących na pokładach autokarów PKS Polonus, przewoźnik przygotował bezpłatną opcję zamówienia fotelika lub podstawki samochodowej. Rezerwacji należy dokonywać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.pkspolonus.pl w dowolnym momencie przed planowanym wyjazdem. Dzięki temu rodzice podróżujący z dziećmi autokarami PKS Polonus będą mogli czuć się w pełni komfortowo i bezpiecznie.