Plakat Andrzeja Pągowskiego promuje akcję „Plaża bez peta” Gazety.pl

Plakat Andrzeja Pągowskiego promuje akcję „Plaża bez peta” Gazety.pl
Kojarzycie słynny plakat Andrzeja Pągowskiego, który był częścią akcji „Papierosy są do dupy”? Teraz podobna grafika promuje nową akcję portalu Gazeta.pl zatytułowaną „Plaża bez peta”, która zwraca uwagę na zakaz palenia papierosów na plażach.
O autorze
1 min czytania 2019-07-09

Na początku lipca br. ruszyła nowa akcja portalu Gazeta.pl „Plaża bez peta”, której celem jest zwrócenie uwagi na zakazy palenia na nadbałtyckich plażach i przestrzeganie przez zostawianiem niedopałków, które nierzadko trafiają do morza.

Autorem plakatu promującego akcję jest Andrzej Pągowski – kreacja ta nawiązuje do słynnego dzieła grafika, które stworzył w ramach kampanii „Papierosy są do dupy” Ministerstwa Zdrowia i Towarzystwa Antynikotynowego. Tym razem jednak na plakacie widnieje hasło „Papieros na plaży to obciach dla twarzy”.

W ramach akcji „Plaża bez peta” portal Gazeta.pl będzie m.in. publikować artykuły poświęcone przestrzeganiu zakazu palenia na plaży oraz na temat zagrożeń wynikających z pozostawiania niedopałków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracają uwagę odpowiednich grup społecznych oraz tych, którzy wolni są od jakichkolwiek nałogów. Liczy się podejście do tematu i przekaz, czasem bardzo dosłowny. Zachęcamy do sprawdzenia naszego przeglądu reklam antynikotynowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kontrowersyjne hasła wzbudzają wiele emocji i zachęcają do dyskusji. Tak było w przypadku kampanii AMS, która miała zachęcać do zmian w odżywianiu osób otyłych.