Współpraca Platige Image z Telewizją Polsat rozpoczęła się w 2018 r., czyli od momentu zakupu przez stację praw do transmisji Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA. W tym samym czasie Polsat uruchomił nowoczesne, 700-metrowe studio sportowe.
– Projekty w studio Polsat Sport to dla grafika broadcastowego ogromne pole do popisu. Nasz klient posiada imponujące portfolio programów, mamy więc okazję w jednym tygodniu przygotowywać grafikę do gali UFC, a w kolejnym chociażby turniejów tenisowych. Dodatkowo studio Polsatu jest doskonale wyposażone technologicznie, więc nie mamy żadnych ograniczeń, jeśli chodzi o naszą kreatywność i wspólnie z ekipą Polsatu możemy pięknie opakować sportowe wydarzenia dla widzów – mówi Anna Pokora-Grabkowska, kierowniczka projektu, która z Platige Image związana jest od 2018 r.
Zobacz również
Platige Image od początku istnienia stawia na najnowocześniejsze rozwiązania na rynku technologiczno-artystycznym, które znajdują zastosowanie m.in. w realizacjach telewizyjnych. Specjaliści z Platige Broadcast wykorzystują systemy wiodącej na rynku telewizyjnym firmy Vizrt, a także znanego ze świata gamingu silnika Unreal Engine. Dzięki tym narzędziom treści są prezentowane w znacznie ciekawszy oraz bardziej innowacyjny sposób.
Technologie wykorzystywane przez specjalistów z Platige Broadcast w studio Polsat Sport, takie jak augmented reality z powodzeniem mogą być używane podczas wydarzeń na żywo. Ich ogromnym atutem jest poszerzenie możliwości studia – mogą być nośnikiem informacji reklamowej, znacząco podnoszą też atrakcyjność wizualną transmisji. Przykładem takiej realizacji jest chociażby ceremonia zamknięcia finału EURO2020 w Londynie, podczas którego zespół Platige Image odpowiadał za efekty AR-owe.
– Ostatnie trzy lata współpracy z Polsat wiele nas nauczyły i pozwoliły wspólnie stworzyć jedno z najlepiej ocenianych studiów komentatorskich w Europie. Podpisanie kolejnej umowy to dla nas potwierdzenie zaufania, jakim obdarza nas Klient. Dlatego bardzo cieszymy się z możliwości realizacji kolejnych, wspólnych projektów dla największych broadcasterów na świecie – mówi Marek Jankowski, Head of Platige Broadcast.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing