Platige Image przygotował spot reklamowy dla marki Pokemon

O autorze
1 min czytania 2023-07-24

Znane od wielu lat, na całym świecie, kultowe Pokemony powracają w nowej reklamie, współtworzonej przez studio Platige Image. Spot „There’s a Collection in Everyone” doskonale oddaje emocje, jakie towarzyszą kolekcjonowaniu i wymianie kart, a przygotowane przez polskie studio komputerowe efekty specjalne dodają obrazowi prawdziwej magii.

Pokemony już od niemal 30 lat cieszą się niegasnącą popularnością na całym świecie. Fikcyjne istoty stworzone przez Satoshiego Tajiri – miłośnika owadów, który z czasem z tokijskich łąk przeniósł się za ekran komputera, by samemu zacząć tworzyć gry – powróciły w nowej odsłonie.

Rolą polskiego studia było m.in. przygotowanie planu zdjęciowego pod kątem implementacji CG, realizacja wszystkich efektów specjalnych, a także końcowe przygotowanie plików emisyjnych dla stacji telewizyjnych z 9 europejskich krajów, w których emitowana jest reklama. Reżyserem spotu była Claire Norowzian – dwukrotna zwyciężczyni nagrody BAFTA.

– Projekt od samego początku był niezwykle wymagający. Po pierwsze musieliśmy wpisać się w niemal 30-letnią specyfikę i charakter uniwersum Pokemonów. Cały czas musieliśmy też myśleć, że naszymi odbiorcami są dzieci z niemal każdego zakątka świata. Postanowiliśmy więc stworzyć grafiki będące syntezą klasycznej rysowanej animacji z animacją 3D, co przyniosło wręcz niesamowity efekt – mówi Maciej Szewczenko, VFX Supervisor.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zlecenie na produkcje reklamy pozyskało londyńskie biuro Platige Image. Nad projektem czuwał zespół w składzie: Sonia Marcinkowska – Producentka, Maciej Szewczenko – VFX Supervisor, Agnieszka Górna – head of production oraz Marek Gajowski – head of CG.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się