Google Pay to nic innego jak konto Google, które pełni rolę elektronicznego portfela z zapisanymi w nim kartami. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo transakcji, a kryterium szybkości płatności jest dla nich najważniejsze.
Aby skorzystać z płatności Google, robiąc zakupy online, wystarczy wybrać przycisk z logo Google Pay na panelu transakcyjnym Tpay.com lub na stronie e-sklepu. Płatność zostanie zrealizowana poprzez kartę zapisaną na bezpiecznym koncie Google, tak aby twoje konto i dane osobowe były cały czas automatycznie chronione przed wszelkimi zagrożeniami.
Zobacz również
Za sprawą integracji Tpay.com każdy sprzedawca, którego operatorem płatności online jest Tpay.com, udostępniający płatności kartą w swoim e-sklepie, umożliwia klientom wybór nowej metody płatności bezpośrednio w panelu transakcyjnym lub na stronie swojego sklepu. Co ważne, nowe rozwiązanie przygotowane przez Tpay.com nie wymaga żadnej integracji i nakładu pracy po stronie sprzedawcy, a co za tym idzie Google Pay został zintegrowany z istniejącym systemem transakcji bez dodatkowych kosztów. To niewątpliwie ważny wyróżnik dla sprzedawców oferujących swoje produkty i usługi w Internecie – zyskali bowiem dodatkową przewagę wyróżniającą ich spośród konkurencji.
– To dobra wiadomość dla klientów praktycznie z całego świata, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo transakcji, a kryterium szybkości płatności jest dla nich najważniejsze. Dzięki nowej metodzie płatności sprzedawca zyskuje nowe możliwości sprzedaży o zasięgu transgranicznym, powiększając grono zadowolonych klientów i ograniczając porzucone koszyki, zwiększając tym samym konwersję w swoim e-biznesie. Bardzo się cieszę, że Tpay.com ma możliwość współpracy z tak znanym, globalnym partnerem jak Google i wdraża najnowsze rozwiązania płatnicze, które naszym płatnikom pozwalają zaoszczędzić bezcenny czas. – komentuje Paweł Działak, Prezes Zarządu Krajowego Integratora Płatności S.A. – właściciela marki Tpay.com.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach