– Dołączamy dzisiaj kolejną usługę dla naszych klientów. Chcemy, żeby PeoPay był nie tylko bankiem i biurem maklerskim w telefonie, ale dawał również dostęp do szeregu dodatkowych usług przydatnych w codziennym życiu. W zanadrzu mamy kolejne wdrożenia – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.
Korzystanie z usługi płatności za parkowanie jest bardzo proste. W trosce o komfort użytkowników Bank Pekao skorzystał z innowacyjnych narzędzi technologicznych firmy partnerskiej SkyCash Poland S.A., która od 2010 r. aktywnie uczestniczy w rozwoju branży FINTECH. Dzięki ich mechanizmom, korzystanie z mobiParkingu w aplikacji PeoPay jest niezwykle łatwe. Wystarczy zalogować się do aplikacji PeoPay, podać dane pojazdu i rachunek, z którego będą pobierane opłaty. Zaparkowany pojazd wystarczy oznaczyć darmową naklejką „mobiParking” dostępną w wybranym oddziale banku, do pobrania na pekao.com.pl/bilety-i-parkingi lub napisać odręcznie „mobiParking”.