Łatwogang to twórca internetowy, który autentycznością porwał za sobą wiele osób i zbudował wierne grono odbiorców. Działa głównie na TikTok-u, gdzie obserwuje go 2 mln osób oraz Instagramie, gdzie ma 715 tys. obserwujących. Jeden z postów, który pobił rekord „lajków” na polskim Instagramie (ponad 1 280 000 polubień) to zdjęcie jego stopy. To właśnie Łatwogang zawiesił billboard „Witamy w Bydgoszczy” przy wjeździe do Warszawy, a także przeszedł pieszo drogę ze stolicy do Krakowa, a niebawem wyruszy w podróż rowerem z Wrocławia do… Afryki.
Łatwogang i Plush rozpoczynają współpracę i planują zaskakiwać niestandardowymi akcjami na wielką skalę. Pierwszą z akcji jest zawieszenie siatki z ogromną stopą w centrum Warszawy, którą Ławtogang wybrał jako launch wspólnych działań.
Zobacz również
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/10/latwogangprzejmujeplushagrafika2_Easy-Resize.com_-1024x682.jpg)
Łatwooferta w Plushu
Łatwogang przejmuje również ofertę Plusha i wprowadza – jakżeby nie inaczej – Łatwofertę, w której na start pojawi się coś zupełnie nowego – Abonament… na pół!
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing