„Pochodzenie ma znaczenie” w nowej kampanii Nice To Fit You

Jesienna odsłona komunikacji marki cateringu dietetycznego wystartowała z początkiem września. Kampania oparta jest o działania digitalowe, uzupełniona o działania z zakresu influencer marketingu oraz obecnością na nośnikach OOH.
O autorze
1 min czytania 2022-09-13

„Pochodzenie ma znaczenie”, czyli przekaz, który nie będzie wyłącznie obietnicą, ale czymś, czego można dosłownie zasmakować – to punkt wyjścia w nowej kampanii Nice To Fit You, dostawcy cateringu dietetycznego obecnego w kilkudziesięciu miastach w Polsce.

Wysokiej jakości składniki, pochodzące z całego świata i z miejsc, które słyną z ich produkcji – to wyróżniki marki, które są bohaterami najnowszej kampanii. 

Dobre samopoczucie, zmiana nawyków żywieniowych na zdrowsze, czy kwestie ekonomiczne już nie są jedynymi determinantami wyboru diety pudełkowej przez wymagającego konsumenta. Równie ważny stał się smak. Wierzymy, że jeśli stoją za nim prawdziwe legendarne składniki – m.in. tradycyjny makaron udon z Korei Południowej, oliwki z Grecji czy łosoś atlantycki z Norwegii –to jest to coś, co jest w stanie przekonać go do postawienia na naszą ofertę – wyjaśnia Urszula Kupraszewicz, chief growth officer w NTFY.

Co istotne, wśród produktów globalnych znajdują się także te pochodzenia lokalnego – od rodzimych rolników, hodowców i dostawców

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania zaplanowana jest do listopada br. Za ideę kreatywną, zaplanowanie ekosystemu kampanijnego, kreacje, obsługę SoMe odpowiada agencja H2O Creative, reżyserią spotu zajął się Bastien Loiseau.

Słuchaj podcastu NowyMarketing