Na VII Forum MEC, poza managerami MEC, wystąpią m.in. eksperci z Amazona, Loyalty Partner, Orange, Vevo i amerykańskich firm technologicznych. MEC przedstawi też wyniki autorskiego badania związanego z zakupami online i offline.
„Chcemy spojrzeć na zjawisko szerzej: zajrzeć naszym konsumentom do koszyka, zrozumieć co skłania ich do wyborów produktów, marek, sklepów. Zdefiniować na nowo ścieżkę zakupową. Wskazać kierunki w jakich rozwija się doświadczenie zakupowe i jaką rolę odgrywa w tym procesie technologia” – zapowiadają organizatorzy konferencji. Program konferencji oraz inne informacje na jej temat dostępne są pod adresem.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]