„Podaruj Wigilię 2024”: kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

„Podaruj Wigilię 2024”: kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Akcja „Podaruj Wigilię 2024” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich to społeczna inicjatywa, która jako pierwsza i jedyna koncentruje się na problemie samotności seniorów w Polsce na taką skalę. Stowarzyszenie zorganizuje świąteczne spotkania dla seniorów w 13 miastach w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2024-11-27

Akcja dociera także do tych, którzy przebywają w domach pomocy społecznej. Zbiórka na rzecz akcji odbywa się na stronie kampanii www.podarujwigilie.pl.

Chcąc wesprzeć działania stowarzyszenia, można ufundować seniorowi transport, posiłek, prezent lub pamiątkowe zdjęcie. Najważniejsze jest jednak to, aby samotne i potrzebujące osoby starsze nie zostały zapomniane w tym wyjątkowym, bożonarodzeniowym okresie. Witryna internetowa kampanii daje możliwość poznania ich historii i w ten sposób zachowania o nich pamięć.

Reżyserem tegorocznego spotu jest Jakub Zarzycki, za zdjęcia odpowiada Barbara Kaniewska. Producentką jest Magdalena Drapała, za produkcję odpowiada Graffiti Films. Postprodukcję zrealizowało RIOdePost, udźwiękowienie Studio Głośno. Muzykę do filmu skomponował Baasch. Lektorką jest Urszula Rogala – dziennikarka, reporterka oraz wieloletnia wolontariuszka Stowarzyszenia. Za sesję zdjęciową odpowiada fotograf – Przemysław Kulikowski.

Kampania została zaplanowana w kanałach takich jak: digital, prasa, social media i telewizja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Insignia. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS OdKulis: kampania „Co za różnica” Stowarzyszenia mali braci Ubogich promuje wolontariat na rzecz osób samotnych i starszych