Najnowsza loteria Lavazza oferuje uczestnikom szansę na wygranie włoskiej podróży w stylu Lavazza Qualita Rossa. Zwycięzca będzie mógł wybrać jedną z trzech propozycji wycieczek, w zależności od tego, co najbardziej pociąga go w ojczyźnie kawy Lavazza. Wraz z osobą towarzyszącą może zdecydować, czy będzie to wycieczka szlakiem włoskiej mody, podróż wokół włoskiej kuchni, czy też wyprawa tropem włoskiej sztuki.
Loteria skierowana jest głównie do młodych osób, które cenią sobie wolność wyboru i pragną podążać własną ścieżką. W tej aktywacji chcemy dać im szansę na zdobywanie nowych doświadczeń w prawdziwie włoskim stylu Lavazza Qualita Rossa. A to, czy będą to doświadczenia smakowe, kulturalne czy modowe, zależy wyłącznie od nich – mówi Magda Sadowska, account manager z NAV agency.
Zobacz również
Zwycięzcy nagrody głównej otrzymają tygodniowe zakwaterowanie, wynajęty na okres trwania wycieczki samochód oraz pełne wsparcie w organizacji wyjazdu. Szczegółowy plan podróży dla Laureatów uwzględniający praktyczne porady, ciekawostki oraz miejsca szczególnie warte odwiedzenia, został stworzony przez Magdę Ciach-Baklarz, miłośniczkę i znawczynię Włoch, autorkę 6 książek o ojczyźnie marki Lavazza i twórczynię bloga Italia Poza Szlakiem. Dodatkowo uczestnicy mają szansę na wygraną w codziennym losowaniu, w którym nagrodami są bezprzewodowe słuchawki Pioneer DJ oraz kawa Qualita Rossa.
Możemy zagwarantować, że wycieczki zaplanowane zostały w sposób wyjątkowy, w myśl wychodzenia poza utarte, turystyczne szlaki. Do współpracy w opracowywaniu trzech tras zaprosiliśmy Panią Magdę Ciach-Baklarz, która zna Włochy od podszewki i jest w stanie opowiadać o nich lepiej niż niejeden Włoch. Dzięki Pani Magdzie cała wyprawa będzie wyjątkowa i zaplanowana w taki sposób, że zwycięzca wraz z osobą towarzyszącą w pełni wykorzysta pobyt we Włoszech – dodaje Magda Sadowska.
Loteria trwa od 01.07 do 15.08.2022 r. By wziąć w niej udział, należy kupić kawę Lavazza Qualita Rossa i zarejestrować paragon na stronie www.wewloskimstylu.pl. W losowaniu nagrody głównej udział wezmą wszystkie przesłane zgłoszenia.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za opracowanie koncepcji kreatywnej, wybór wsparcia w postaci Magdy Ciach-Baklarz, dobór nagród, kreację, projekt i development strony internetowej aktywacji i kompleksową obsługę oraz organizację formalną loterii odpowiada NAV agency, specjalizująca się w wielokanałowej aktywacji marek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing