Panel dyskusyjny z udziałem uczestników programu liderskiego Marketing Masterminds był wydarzeniem zwieńczającym Walne Zebranie Wyborcze Członków IAA Polska. Managerowie i specjaliści reprezentujący reklamodawców, agencje i media mogli wysłuchać głosu przyszłych branżowych liderów na ważkie dla sektora komunikacji marketingowej tematy. W dyskusji moderowanej przez Jacka Olechowskiego, członka kapituły programu Marketing Masterminds i członka Rady Nadzorczej IAA Polska, paneliści starali się odpowiedzieć na pytanie, czego nie dostrzegają obecnie branżowi liderzy i na co powinni zwrócić szczególną uwagę.
W rozmowie udział wzięło czworo uczestników programu Marketing Masterminds: Sylwia Tygielska – Growth Director, Isobar Polska, Karolina Zagórska – senior brand manager, Tymbark (Grupa Maspex), Adrian Roman – senior martech manager, MediaCom oraz Radosław Wierzbiński – strategy and innovation director, Ringier Axel Springer Polska.
Zobacz również
– Marketing Masterminds to kolejne pokolenie przywódców. To oni decydować będą o kształcie przemysłu reklamowego. Ich optyka na wiele ważnych dla branży kwestii jest nieco inna niż obecnych CEO – nierzadko dostrzegają o wiele więcej. To pierwszy panel, ale z pewnością zorganizujemy kolejne, bo opinie przyszłych liderów, opinie Marketing Masterminds są bezcenne – podsumowuje Jacek Olechowski.
Zapraszamy do obejrzenia około 25-minutowego nagrania z panelu, w którym Marketing Masterminds odpowiadają na ważne pytania: Jak zarządzać zmianą, by się udała? Jak wprowadzać w organizacji innowacje i jak zająć się digitalizacją? Jak dostosowywać się do pojawiających się trendów konsumenckich, by nie zostać w tyle? Czy wreszcie: jakie cechy są najbardziej pożądane u menedżerów wyższego szczebla?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Celem programu Marketing Masterminds jest wszechstronne wsparcie w dalszym rozwoju marketingowych talentów. W trwającym dwa lata, bezpłatnym programie udział bierze 13 osób, wyłonionych w kilkuetapowej rekrutacji, przeprowadzonej przy wsparciu niezależnej agencji executive search, firmy Antal.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uczestnicy programu reprezentujący media to Olga Barańska – szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego/ TVN Media, Agata Bartolik – industry manager/ Google, Maciej Osajda – client service director/ sponsorships/ Polsat Media Biuro Reklamy oraz Radosław Wierzbiński – strategy & innovation director/ Ringier Axel Springer Polska.
Wśród reprezentantów reklamodawców znaleźli się: Tomasz Kosko – head of consumer insight/ Polpharma, Łukasz Papuda – global digital marketing expert/ Allianz, Rafał Szablicki – brand business director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB/ L’Oréal Polska oraz Karolina Zagórska – senior brand manager/ Tymbark, Grupa Maspex.
Z grona pracowników agencji do programu wytypowani zostali: Michał Bielecki – project manager/ GroupM, Anna Kuropatwa – strategy&insights director/ Havas Media Group, Dominika Niekraszewicz – head of business development/ Salestube (Group One), Adrian Roman – senior martech manager/ Mediacom oraz Sylwia Tygielska – growth director/ Isobar Polska.
Na uczestników Marketing Masterminds czeka wiele rozwijających aktywności i możliwość zbudowania marki osobistej. Przed nimi mentoring uznanych marketingowych ekspertów, sesje know-how sharingowe i wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dotychczas odbyły się wydarzenia z udziałem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA oraz Wojciecha Sobieraja, CEO Aion Banku.
Organizatorem Marketing Masterminds – pierwszego w branży komunikacji marketingowej programu liderskiego – jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami programu są Antal Polska, TVN Media, Grupa Mediacap i TikTok.