TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Podsumowanie panelu dyskusyjnego IAA Polska Marketing Masterminds

O autorze
2 min czytania 2021-10-21

Panel dyskusyjny z udziałem uczestników programu liderskiego Marketing Masterminds był wydarzeniem zwieńczającym Walne Zebranie Wyborcze Członków IAA Polska. Managerowie i specjaliści reprezentujący reklamodawców, agencje i media mogli wysłuchać głosu przyszłych branżowych liderów na ważkie dla sektora komunikacji marketingowej tematy. W dyskusji moderowanej przez Jacka Olechowskiego, członka kapituły programu Marketing Masterminds i członka Rady Nadzorczej IAA Polska, paneliści starali się odpowiedzieć na pytanie, czego nie dostrzegają obecnie branżowi liderzy i na co powinni zwrócić szczególną uwagę.

 

W rozmowie udział wzięło czworo uczestników programu Marketing Masterminds: Sylwia Tygielska – Growth Director, Isobar Polska, Karolina Zagórska – senior brand manager, Tymbark (Grupa Maspex), Adrian Roman – senior martech manager, MediaCom oraz Radosław Wierzbiński – strategy and innovation director, Ringier Axel Springer Polska.

– Marketing Masterminds to kolejne pokolenie przywódców. To oni decydować będą o kształcie przemysłu reklamowego. Ich optyka na wiele ważnych dla branży kwestii jest nieco inna niż obecnych CEO – nierzadko dostrzegają o wiele więcej. To pierwszy panel, ale z pewnością zorganizujemy kolejne, bo opinie przyszłych liderów, opinie Marketing Masterminds  są bezcenne – podsumowuje Jacek Olechowski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapraszamy do obejrzenia około 25-minutowego nagrania z panelu, w którym Marketing Masterminds odpowiadają na ważne pytania: Jak zarządzać zmianą, by się udała? Jak wprowadzać w organizacji innowacje i jak zająć się digitalizacją? Jak dostosowywać się do pojawiających się trendów konsumenckich, by nie zostać w tyle? Czy wreszcie: jakie cechy są najbardziej pożądane u menedżerów wyższego szczebla? 

Celem programu Marketing Masterminds jest wszechstronne wsparcie w dalszym rozwoju marketingowych talentów. W trwającym dwa lata, bezpłatnym programie udział bierze 13 osób, wyłonionych w kilkuetapowej rekrutacji, przeprowadzonej przy wsparciu niezależnej agencji executive search, firmy Antal.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Uczestnicy programu reprezentujący media to Olga Barańska – szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego/ TVN Media, Agata Bartolik – industry manager/ Google, Maciej Osajda – client service director/ sponsorships/ Polsat Media Biuro Reklamy oraz Radosław Wierzbiński – strategy & innovation director/ Ringier Axel Springer Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wśród reprezentantów reklamodawców znaleźli się: Tomasz Kosko – head of consumer insight/ Polpharma, Łukasz Papuda – global digital marketing expert/ Allianz, Rafał Szablicki – brand business director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB/ L’Oréal Polska oraz Karolina Zagórska – senior brand manager/ Tymbark, Grupa Maspex.

Z grona pracowników agencji do programu wytypowani zostali: Michał Bielecki – project manager/ GroupM, Anna Kuropatwa – strategy&insights director/ Havas Media Group, Dominika Niekraszewicz – head of business development/ Salestube (Group One), Adrian Roman – senior martech manager/ Mediacom oraz Sylwia Tygielska – growth director/ Isobar Polska.

Na uczestników Marketing Masterminds czeka wiele rozwijających aktywności i możliwość zbudowania marki osobistej. Przed nimi mentoring uznanych marketingowych ekspertów, sesje know-how sharingowe i wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dotychczas odbyły się wydarzenia z udziałem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA oraz Wojciecha Sobieraja, CEO Aion Banku.

Organizatorem Marketing Masterminds – pierwszego w branży komunikacji marketingowej programu liderskiego – jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami programu są Antal Polska, TVN Media, Grupa Mediacap i TikTok.