TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pogryw.pl dokarmił psiaki – case study

W całej Polsce jest ponad 100 schronisk dla zwierząt. Pogryw.pl we współpracy z serwisem karmimypsiaki.pl, zorganizował tygodniową akcję charytatywną „Pogryw.pl Karmi Psiaki”, w której zebrano 672 kg karmy.
O autorze
1 min czytania 2012-08-29

Cel: Organizując akcje charytatywne, w których liczymy na zaangażowanie internautów, bardzo ważne jest określenie konkretnego celu. To daje im większą motywację do jego realizacji. W przypadku inicjatywy organizowanej przez Pogryw.pl cel był prosty – zebrać jak największą ilość karmy dla schroniska „PsitulMnie” w Zabrzu–Biskupicach.

Realizacja: Użytkownicy zdobywali karmę dla zwierząt grając w proste i darmowe gry zamieszczone w serwisie. W ramach dodatkowej motywacji Pogryw.pl sam fundował co najmniej 5 kg karmy dziennie. Dokładna ilość karmy przekazanej przez portal zależała od graczy i użytkowników oraz liczby ich zagrań w konkursach Pogryw.pl. Dzięki licznikowi zamieszczonemu w serwisie, uczestnicy konkursu mogli śledzić, ile karmy już udało się zebrać oraz ile jeszcze brakuje, by minimalny próg dotacji został przekroczony.

Na fan page’u Pogryw.pl codziennie pojawiała się informacja o akcji ze zdjęciami psów ze schroniska „PsitulMnie”, z ich krótkim opisem. Dzięki temu użytkownik miał pełną świadomość jakim psom pomaga. Każdy tego typu post, w trakcie trwania akcji zdobywał kilkadziesiąt „lajków” i komentarzy. Fani zgłaszali chęć pomocy psom i udostępniali posty na swoich profilach.

Wyniki: Akcja trwała zaledwie tydzień. W tym czasie udało się zebrać łącznie aż 672 kg karmy dla schroniska „Psitul Mnie”. w okresie jej trwania stronę www Pogryw.pl odwiedziło o 61% internautów więcej niż zazwyczaj, a fan page zyskał 437 nowych fanów, którzy wykazywali ogromne zaangażowanie w trakcie trwania akcji na Facebooku. Liczba aktywności fanów zwiększyła się o 56%, w porównaniu ze standardowym okresem.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj