Czego pokolenie Z oczekuje od marketingu?
O pokoleniu Z jest w branży reklamowej coraz głośniej. Marki i agencje robią, co tylko mogą, by dotrzeć do generacji urodzonej między 1997 r. a 2012 r. Część ze starszych pokoleń o zetkach myśli jako o całkowitej rewolucji. Jednak czy tak jest w rzeczywistości? Nie do końca. Zoomerzy mają więcej wspólnego ze swoimi starszymi kolegami i koleżankami – millenialsami – niż można przypuszczać.
Zobacz również
Krzysztof Najder, Wojtek Walczak i Damian Jemioło rozmawiają o tym, co tak naprawdę różni pokolenia i jak dotrzeć do nich ze swoimi produktami. Sprawdź najnowszy odcinek podcastu Marketing Przegadany.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]