Czego pokolenie Z oczekuje od marketingu?
O pokoleniu Z jest w branży reklamowej coraz głośniej. Marki i agencje robią, co tylko mogą, by dotrzeć do generacji urodzonej między 1997 r. a 2012 r. Część ze starszych pokoleń o zetkach myśli jako o całkowitej rewolucji. Jednak czy tak jest w rzeczywistości? Nie do końca. Zoomerzy mają więcej wspólnego ze swoimi starszymi kolegami i koleżankami – millenialsami – niż można przypuszczać.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Krzysztof Najder, Wojtek Walczak i Damian Jemioło rozmawiają o tym, co tak naprawdę różni pokolenia i jak dotrzeć do nich ze swoimi produktami. Sprawdź najnowszy odcinek podcastu Marketing Przegadany.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta