#PolecajkiNM cz. 11: SEMbook 2024, megatrendy w produkcji żywności roślinnej, ojciec w reklamie, design na rzecz społeczeństwa

#PolecajkiNM cz. 11: SEMbook 2024, megatrendy w produkcji żywności roślinnej, ojciec w reklamie, design na rzecz społeczeństwa
Raport „Megatrendy a wyzwania produkcji żywności roślinnej″, „SEMbook 2024″, nagranie Q&A z dr. Zemełką o mapie mózgu klienta oraz podcasty o AI, ojcu w reklamie i brandingu opartym na wartościach – odkryj kolejną porcję marketingowych ciekawostek, które poleca redakcja NM.
O autorze
2 min czytania 2024-06-21

Przed Tobą kolejna dawka inspiracji i wiedzy. Odkryj ciekawe raporty i podcasty warte uwagi. Tym razem w zestawieniu znalazł się m.in. podcast „Z buta w marketing” i „SEMbook 2024” przygotowany przez Grupę Roboczą SEM IAB Polska.

>>> Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni

Megatrendy a wyzwania produkcji żywności roślinnej

Czy globalne zmiany pogłębią problem zanieczyszczenia żywności środkami ochrony roślin, czy też przeciwnie? 

Studio Busola Trends pomaga zrozumieć, jak megatrendy wpływają na rozwój oraz wyzwania w sektorze małych producentów żywności pochodzenia roślinnego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W raporcie Megatrendy a wyzwania produkcji żywności roślinnej znajdziesz informacje, jak przenieść wiedzę o globalnych zmianach na lokalną diagnozę i zobaczysz, jakim przydatnym narzędziem w takich procesach może być bazowanie nie tylko na danych tu i teraz, ale również wgląd w przyszłość.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

SEMbook 2024

IAB Polska opublikował „SEMbook 2024″ przygotowany przez Grupę Roboczą SEM. Publikacja skupia się na case studies dotyczących wykorzystania najnowszych trendów SEO i PPC w marketingu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Warto posłuchać/obejrzeć

Ekspert odpowiedział m.in. na takie pytania jak: 

  • Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego?
  • Czy negatywne reakcje na reklamę zawsze stanowią zagrożenie i są niekorzystne dla wizerunku marki? Czego należy unikać w przekazie marketingowym?
  • Czy są jakieś sposoby budowania plakatu/prezentacji, by skuteczniej trafić do podświadomości? Może jakieś kolory albo układ treści?
  • Jakie książki z zakresu neuronauki warto przeczytać?
  • Chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, jak ważną rolę w życiu dziecka odgrywają ojcowie. A mimo tego ich rola w reklamach jest często przedstawiana w sposób spłycony i powierzchowny. Dlaczego tak się dzieje i jak to zmienić? O tym właśnie Wojciech Herra rozmawiał z Radosławem Wierzbińskim i Pawłem Ciackiem.
  • Czym jest branding oparty na wartościach? Co zrobić, by w projektowaniu „lepiej”, wyparło – „więcej”? Jak przekonać klienta do takiej strategii? Czy da się zaprojektować produkt lub usługę w taki sposób, by poza potrzebami użytkownika, uwzględniona była także sytuacja społeczna oraz globalne problemy? 

W Strefie Designu Uniwersytetu SWPS naukowczyni i designerka Agata Bisping rozmawiała z projektantem Jerzym Tchórzalskim oraz brand and communication strategist Kamilą Twardowską. 

  • Oskar Lipiński w kolejnym odcinku podcastu „Z buta w marketing” rozmawia z Aleksandrem Mazankiem, współwłaścicielem Endorfinelli. Odkryj historię sukcesu polskiej marki bielizny nocnej i dowiedz się, jakie zmiany w e-commerce pomogły im rozwinąć biznes. 

Dowiesz się:

  • Z jakimi wyzwaniami mierzyła się Endorfinella na początku swojej drogi w e-commerce?
  • Jakie zmiany wdrożyli po konsultacji z Oskarem i jak wpłynęły na ich biznes?
  • Jakie są plany Endorfinelli na przyszłość?
  • Jak wygląda ich model B2B, a jak B2C?
  • Dlaczego zdecydowali się rozszerzyć ofertę z bielizny nocnej na odzież?

Poznasz również wiele praktycznych wskazówek, które można wykorzystać w sklepie internetowym.

A już 11 lipca (czwartek) o godz. 10 weź udział w sesji Q&A z Michałem Duninem pt. „Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek”. Ekspert w zakresie digital marketingu, social media i marketingu zintegrowanego odpowie na pytania dotyczące m.in. najważniejszych aspektów polityki korzystania z narzędzi Gen AI, które agencje i marki powinny uwzględniać. Podpowie też, jakie regulacje prawne w kontekście AI mają największy wpływ na branżę komunikacyjną.

Zapisz się na Q&A już dziś.

>>> Reklamy z tatą w roli głównej, perełki i antyperełki influencerskie, smok na Empire State Building – sprawdź, co ważnego wydarzyło się w świecie marketingu w tygodniu 14-20 czerwca br. To wszystko znajdziesz w przeglądzie tygodnia.

PS #PolecajkiNM cz. 10: Best brands Poland 2024, polityka korzystania z GenAI, wykład pionierki AI z TED2024, AI Overviews (SGE)

W kolejnej odsłonie cyklu #PolecajkiNM pojawiły się m.in.: polskie „Oscary Marketingu”, polityka odpowiedzialnego korzystania z narzędzi GenAI opracowana przez SAR czy ranking najcenniejszych globalnych marek według Kantar BrandZ.